icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین محصولات جیلی در آستانه ورود به بازار ایران

محصولات جیلی در آستانه ورود به بازار ایران

comments 2 1397/4/3

حضور محصولات جیلی از گذشته تا کنون در بازار ایران بسیار پر فراز و نشیب دنبال شده است. در سالهای نه چندان چندان دور محصولات این برند موفق چینی توسط شرکتی به نام جیلیران در دو سگمنت سدان و کراس اور وارد بازار شد که بدلیل کیفیت خوب و ظاهر مدرن به سرعت مورد استقبال قرار گرفت. اما جیلیران نتوانست در ارائه خدمات و همچنین عرضه محصولات جیلی موفق عمل کند و نهایت طرف چینی از ادامه همکاری با این شرکت صرف نظر کرد.

جیلی در ایران

پس از مدتی  خودروسازان بم اعلام کرد قصد دارد یک سدان اقتصادی جیلی را با نام GC6 تولید نماید که پس از مدتی نیز موفق به تولید عرضه این خودرو گردید اما بدلیل ظاهر نه چندان زیبا و همچنین انتخاب اشتباه محصول ، با استقبال سرد مشتریان ایرانی روبرو گردید .اما ظاهرا ناکامی های این برند چینی در ایران تمامی نداشت چرا که در روزهای پایانی سال گذشته خبری منتشر شد که حکایت از عقد قرار همکاری جیلی با شرکتی با نام آرین خودروی پارس  داشت.آرین خودروی پارس یکی از زیر مجموعه هدلینگ ناصح محسوب می گردد و هلدنیگ ناصح در حال حاضر مالک شرکت های نگین خودرو نماینده رنو و ایرتویا نمایند لکسوس و تویوتا در ایران می باشد و در کارنامه خود عرضه خودرو ارائه خدمات پس از فروش بسیار مناسب محصولات رنو و تویوتا را می بیند. از این رو انتظار می رود که همکاری جیلی با شرکت آرین خودروی پارس آینده روشن و ماندگاری داشته باشد.

جیلی در ایران

جیلی که در سالهای اخیر با به مالکیت گرفتن برند های متعدد و معتبر جهانی نظیر ولوو و لوتوس پیشرفت شگرفی را تجربه کرده است امروز از محصولات بسیار مدرن و پیشرفته ای بهره می برد که باعث شده خودروهای این شرکت یک سر و گردن از دیگر خودروهای چینی بالاتر قرار بگیرد و حتی برخا با محصولات روز اروپا مقایسه گردد.این مهم را می توان در محصولات این شرکت که در شوروم مرکزی شرکت آرین خودروی پارس به نمایش گذاشته شده است مشاهده نمود.

جیلی در ایران

در حال حاضر آرین موتور پارس 3 مدل از محصولات امگرند جیلی را در دستور کار خود قرار داده است که هر سه این محصولات در شوروم مرکزی این شرکت به نمایش گذاشته شده است. دو کراس اور جیلی GS  و جیلی X7 اسپرت در کنار سدان بسیار خاص  جیلی GT ،خودروهایی خواهند بود که احتمال عرضه آنها در آینده نه چندن دور در بازار ایران وجود خواهد داشت.

جیلی در ایران

با توجه اینکه شوروم مرکزی این شرکت هنوز بطور رسمی گشایش نیافته اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات فنی  و همچنین قیمت محصولات فوق در دسترس نیست اما طبق برخی اخبار منتشر شده قیمت خودروهای موجود از 170 میلیون تا 240 میلیون تومان خواهد بود.

جیلی در ایران

آرین خودروی پارس پیش از این اعلام کرده بود که محصولات جیلی را از تابستان سال جاری به بازار عرضه خواهد نمود که در این صورت باید بزودی شاهد رونمایی از این خودروهای جذاب باشیم.

user-img

نویسنده :

سالار

comments 2 1397/4/3
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علی 1397/4/4
17:52:51

ممنون بابت اطلاع رسانی به موقع و مفید

مهرشاد 1397/4/3
22:0:22

والا با این تحریم‌های آمریکا ترک جیلی از بازار ایران بیشترربه واقعیت روز جامعه ما برمیگیره تا ورود محصولات جدیدش، به بازار ایران

مطالب مرتبط