icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین مقایسه پژو 206 اس دی و رانا

مقایسه پژو 206 اس دی و رانا

comments 0 1398/2/19

مقایسه پژو206 اس دی و رانا می تواند برای خانواده ایرانی بسیار جذاب باشد.محصولات پژو مدتهاست که توسط ایران خودرو در ایران تولید و عرضه می گردد. این غول خودروسازای ایران به منظور گسترش سبد محصولات خود در دروه های زمانی مشخص اقدام به فیس لیفت نسخه های اصلی محصولات پژو می نماید اما در اقدامی جالب نام آنها را تغییر و بعنوان خودروی ملی به بازار می فرستد. رانا یکی از همین محصولات دورگه ایران خودرو است که از پلت فرم و بدنه پژو 206 استفاده نموده اما تغییرات جزیی در بدنه و کابین را تجربه کرده است. در مقابل پژو 206 صندوقدار با حفظ اصالت خود  مقابل رانا در بازار حضور دارد که رقابتی نه چندان هیجان انگیز میان این دو خودرو را بوجود آمده است. از همین رو در این مقاله قصد داریم به مقایسه پژو 206 صندوق دار و رانا بپردازیم تا دریابیم دورگه ایرانی – فرانسوی گزینه مناسبی است یا اصیل فرانسوی. قابل ذکر است پژو 206 SD یا همان صندوقدار در سال 1385 توسط ایران خودرو تولید و رانا بعنوان خودروی مختص ایران خودرو از سال 1391 به بازار عرضه شد.

تاریخچه

پژو 206 اس دی (صندوق دار) یا آریان در سال 2006 برای اولین بار با همکاری پژو و ایران خودرو در ایران تولید شد.یکی از دلایل اصلی تولید این خودرو، فضای بار کم و صندوق کم حجم نسخه هاچبک پژو 206 است که در نسخه صندوق دار به 385 لیتر رسید که برای یک سدان کامپکت رقم مناسبی به نظر می رسد.لغت SD در واقع مخفف کلمه سدان و برگرفته از واژه انگلیسی sedan است.

رانا در سال 1390 توسط ایران خودرو بر روی پلتفرم X12 یا همان پلتفرم 206 اس دی تولید شد.این خودرو طبق وعده های ایران خودرو قرار بود نسخه اقتصادی تر و ارزان تری از پژو 206 اس دی باشد و این امر به دلیل ایرانیزه تر بودن این خودرو نسبت به 206 اس دی تخمین زده شده بود.با این حال رانا با قیمتی تقریبا برابر با 206 اس دی و مشخصاتی مشابه روانه بازار شد.این خودرو سومین خودرو ملی بعد از پراید و سمند است.در ابتدا رانا در دو تیپ EL و LX توسط ایران خودرو تولید می شد، اما پس از مدتی تولید نسخه EL یا ساده رانا متوقف شد و تنها در تیپ LX و به همراه تجهیزاتی مانند شیشه عقب برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، بهره مندی از مه شکن، داشبورد جدید و سنسور دنده عقب به بازار عرضه می شد.

مقایسه ابعاد رانا و پژو 206 اس دی

مقایسه ابعاد رانا و پژو 206 اس دی

مقایسه ابعاد این دو خودرو امری کاملا بیهوده است چرا که پلت فرم و بدنه این رانا و پژو 206 صندوقدار کاملا مشابه یکدیگر هستند و قطعا فضای داخل کابین هر دو  خودرو تا حد بسیار زیادی شبیه به یکدیگر است . این را می تون از فاصله دو محوری تقریبا یکسان دو خودرو  متوجه شد.

پژو 206 اس دی

البته  رانا در طول و عرض کمی از پژو 206 صندوقدار بزرگتر است که این میزان به طراحی متفاوت خارجی خودرو و پنل های بدنه وسپر ها باز می گردد. قابل ذکر است وزن رانا بدلیل همین موارد 81 کیلوگرم سنگین تر از پژو 206 صندوقدار است.

خودروطول میلیمترعرض میلیمترارتفاع میلمترفاصله دو محور میلیمتروزن
رانا 4292 1684 1453 2445 1109
پژو 206 اس دی 4188 1655 1456 2443 1190

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری

همانطور که ذکر شد رانا و 206 اس دی هر دو بر روی پلتفرم X12 تولید شده اند.از این رو شباهت های فراوانی دارند.در کنار این شباهت ها تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

طول بدنه رانا در حدود 10 سانتی متر از 206 اس دی بیشتر است.این طول را می شد در نقاطی مانند فضای پای سرنشینان عقب به کار گرفت که در این صورت با اتاق جادار تری رو به رو بودیم، اما از این طول بیشتر استفاده چندانی در کابین خودرو نشده است و فضای آن تقریبا مشابه با فضای کابین 206 اس دی می باشد.سایر ابعاد بدنه این دو خودرو تقریبا با هم مشابه بوده و تفاوت های ناچیزی به چشم می خورد.

پژو 206 اس دی

از نظر طراحی بصری باید گفت که رانا دارای چهره به روز تری نسبت به 206 اس دی است.طراحی دماغه رانا با استفاده از خطوطی  که از بالای کاپوت به سمت پایین کشیده شده اند و بر روی سپر نیز امتداد یافته اند در عین ساده بودن چهره تقریبا جذابی را برای آن به وجود آورده اند.

به نگاهی به نمای جانبی رانا، بهتر متوجه شباهت گسترده این دو خودرو خواهید شد.طراحی درب های رانا با 206 اس دی کوچکترین تفاوتی نداشته و می توان گفت از همان درب های 206 اس دی همراه با زه های جدید استفاده شده است.البته وجود آینه های جدید کمی به تنوع آن کمک کرده است.نکته دیگری که با مشاهده نمای جانبی رانا دستگیرتان می شود، سپر های بلند تر رانا نسبت به 206 اس دی است.سپر های جدید هم در عقب و هم در جلو تا زیر چراغ ها ادامه داشته که از این رو می تواند در تصادفات باعث وارد شدن آسیب کمتری به بدنه خودرو باشد، در نتیجه زیان های وارد بر قیمت خودرو نیز در تصادفات خفیف کاهش خواهد یافت.با نگاهی دقیق تر به نمای جانبی رانا متوجه می شویم که رکاب ها نیز با تغییرات جزئی مواجه شده اند و کمی حجیم تر از رکاب های 206 اس دی به نظر می آیند.

رانا

در نمای پشتی رانا شاهد استفاده از چراغ ترمز ال ای دی بر روی درب صندوق هستیم.این چراغ در خودرو 206 اس دی پشت شیشه عقب نصب شده است.در طراحی چراغ های عقب رانا از گوشه های تیز بیشتری استفاده شده است و طراحی مستطیلی تری نسبت به چراغ های نسبتا گرد 206 اس دی دارد.

طراحی بدنه 206 اس دی بسیار مشابه با اولین مدل های تولید شده 206 بوده و تنها تفاوت آن ها وجود صندوق بزرگتر و تغییر کلاس این خودرو به سدان است.در نمای جلوی 206 صندوق دار، همان چهره جذاب قدیمی به چشم می خورد.با وجود اینکه حدود 20 سال از طراحی آن می گذرد ولی کماکان جذابیت خود را حفظ کرده و طرفداران بسیاری دارد.

 

پژو 206 اس دی

 

چراغ های جلوی 206 در زمان خود بسیار جسورانه طراحی شده بودند و کمتر خودرویی از چنین چراغ های کشیده و بزرگی بهره مند بود.

با نگاهی به نمای جانبی 206 اس دی متوجه می شویم که قسمت بالای گلگیر این مدل از 206 هاچبک عریض تر است.از این رو علاوه بر وجود صندوق طویل تر، عرض آن نیز کمی بیشتر است. در مورد نمای عقبی 206 صندوق دار نیز باید اعتراف کرد که به زیبایی نمای پشتی نسخه هاچبک نیست اما وجود نوار کروم رنگ کمی به زیبایی آن افزوده است.

طراحی داخلی آپشن ها و امکانات رفاهی

طراحی داخلی آپشن ها و امکانات رفاهی

رانا در نمای داخلی شباهت بسیار کمی با 206 اس دی دارد.طراحی داشبورد، فرمان، دریچه های تهویه مطبوع و ... همگی تغییر کرده اند.پلاستیک های استفاده شده در رانا از قطعات استفاده شده در 206 اس دی کمی کدر تر به نظر می رسند.اما هنوز هم نشانه هایی از کابین 206 اس دی در آن دیده می شود که از این میان می توان به صفحه کیلومتر اشاره کرد.استفاده فراوان از پلاستیک خشک و بی کیفیت در هر دو خودرو به چشم می خورد که با توجه به سطح قیمتی آن ها نسبت به سایر خودرو ها چندان دور از انتظار نیست.البته با قیمتی که این روزها می توان این دو خودرو را خریداری کرد انتظار بسیار بالاتری از آن می رود.

رانا

از نظر موقعیت قرارگیری دسته دنده و فرمان این دو خودرو نسبتا خوب ارزیابی می شوند ولی از نظر ارگونومی نشیمنگاه، صندلی های نه چندان مرغوب و خسته کننده ای رو به رو خواهید بود که در سفر های طولانی درون شهری نیز باعث خستگی خواهند شد.

هر دو خودرو از شیشه ها با بالابر برقی و آینه های تنظیم برقی بهره می برند.پژو 206 اس دی از سیستم تهویه اتوماتیک بهره می برد که مالکان رانا از آن بی بهره خواهند بود.پژو 206 اس دی از سیستم صوتی بلوتوث دار و 6 عدد بلندگو بهره می برد که در رانا شاهد استفاده از 4 بلندگو هستیم و همچنین از سیستم صوتی بلوتوث دار نیز خبری نیست.همچنین لازم به ذکر است که در 206 از ابتدا دسته ای جهت کنترل راحت تر سیستم صوتی توسط راننده در پشت فرمان قرار گرفته که در رانا شاهد چنین چیزی نخواهیم بود.

نمای کابین پژو 206 اس دی

سنسور دنده عقب از دیگر امکاناتی است که در هر دو خودرو شاهد آن هستیم.این سیستم به همراه نمایشگر کوچکی که در قسمت مرکزی داشبور قرار گرفته است ایفای نقش می کند و به صورت تصاویر گرافیکی ساده فاصله شما با اجسام پشت سر را نشان خواهد داد.

نمای کابین پژو 206 اس دی

فضای کابین این دو خودرو نسبت به سایر سدان های بازار کمتر است.این فضا برای سرنشینان در جلو تقریبا مناسب است ولی فضای سر و فضای پای سرنشینان عقب برای افراد بلند قد تر از 175 سانتی متر به طرز مسخره ای کوچک به نظر می رسد.در تست های ما شخصی با قد 193 سانتی متر به سختی در عقب خودرو جای گرفت و سر او نیز تقریبا به سقف چسبیده بود.لازم به ذکر است که هر دو خودرو از صندلی های تا شو در عقب بهره می برند که می تواند نیاز شما را هنگام حمل و نقل وسایل تا حدودی بر طرف کند.

ایمنی و فنی

ایمنی و فنی

رانا و 206 اس دی، هر دو از پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با کد TU5 استفاده می کنند.این پیشرانه قادر به تولید 110 اسب بخار در دور موتور 5800 دور بر دقیقه است و حداکثر کشتاور خروجی آن نیز حدود 140 نیوتون متر است که به چرخ های جلو منتقل می شود.لازم به ذکر است که مصرف ترکیبی این پیشرانه در حدود 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

206 صندوقدار با استفاده از همین  پیشرانه می تواند در مدت زمان 11.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت بر ساعت برسد.به دلیل گیربکس متفاوت در رانا این عدد برای این خودرو در حدود 12 ثانیه است.البته این اختلاف زمان مربوط به وزن سنگین تر رانا نیز می شود.همچنین گیربکس رانا در مقایسه با گیربکس 206 کمی روان تر و بهتر بوده و سر و صدای کمتری نیز تولید می کند.در رانا سیستم برق خودرو توسط ایران خودرو طراحی شده و نسبت به 206 اس دی کمی ضعف در آن مشاهده می شود.

سیستم تعلیق و ترمز این دو خودرو کاملا با هم مشابه بوده و تفاوتی در آن ها به چشم نمی خورد.با این حال سواری رانا کمی نرم تر و کم سر و صدا تر است.سواری پژو 206 کمی خشک تر است و در چاله ها و پستی و بلندی های خیابان احساس کوبش بیشتری را به اتاق منتقل می کند.

پژو 206 اس دی

سیستم تعلیق هر دو خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مستقل است.فنربندی عقب این دو خودرو نسبت به 206 هاچبک ارتقا پیدا کرده و بیشتر برای استفاده خانوادگی تطبیق یافته است در نتیجه نسبت به نسخه هاچیک ضربات را بهتر جذب می کند.برای کم کردن سرعت این دو سدان کامپکت از ترمز های نسبتا پر قدرتی استفاده شده است که از بابت ترمزگیری های اضطراری انتظار شما را بر آورده می کند.ترمز های این دو خودرو در هر چهار چرخ از نوع دیسکی است و در جلو از نوع خنک شونده است.علاوه بر این از سیستم ABS و EBD استفاده شده است که به پایداری این دو خودرو کمک فراوانی می کند. فرمان رانا و 206 اس دی هر دو از سیستم کمک هیدرولیکی بهره می برند، با این حال فرمان رانا نرم تر و سبک تر از 206 اس دی عمل می کند.

206 اس دی و رانا هر دو از دو ایربگ بهره می برند که یکی برای راننده و دیگری برای سرنشین جلو در نظر گرفته شده است.طبق گزارش ارزشیابی کیفی از نظر کیفیت ساخت این دو خودرو، هر دو توانایی کسب 3 ستاره کیفی را از سازمان ISQI را در سال 97 داشته اند.

تجربه رانندگی

تجربه رانندگی

با توجه به مشخصات بسیار یکسان این دو خودرو انتظار می رود سواری مشابهی را ارائه کنند.در خودرو اول یعنی 206 اس دی می نشینیم.صندلی ها چندان راحت  نیستند و به نظر می رسد در سفر های طولانی خسته کننده باشد.استارت میزنیم.خودرو را در دنده قرار می دهیم و شروع به حرکت می کنیم.در ابتدا خودرو با صدای بسیار کمی شروع به حرکت می کند. هنگام عبور از دست انداز فنربندی کمی خشک و اسپرت به نظر می آید و ضربات را به مقدار نسبتا زیادی به کابین منتقل می کند.البته سرنشینان عقب خودرو ضربات کمتری را حس می کنند و گویا راحتی بیشتری نسبت به سرنشینان جلو دارند.

هم اکنون قصد آزمودن شتابگیری این خودرو را داریم.در نتیجه به خیابان خلوتی جهت انجام تست شتابگیری می رویم.خودرو را در دنده 1 قرار داده و دور موتور را با بازی کردن با پدال گاز بر روی 3000 دور بر دقیقه نگه می داریم.کلاچ را درگیر کرده و گاز را تا رسیدن عقربه دور موتور به حدود 6000 دور بر دقیقه در حالت تخته نگاه می داریم.خودرو با هرزگردی شروع به حرکت می کند.با بازی کردن با پدال گاز و جلوگیری از هرزگردی سعی در ثبت بهترین زمان داریم.به دلیل حجم کم پیشرانه با تعویض دنده شتاب کاهش چشمگیری پیدا می کند.در نهایت با زمانی در حدود زمان اعلام شده در فوق ، سرعت خودرو به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.ترمز گیری این خودرو نیز بسیار خوب انجام می گیرد و نقصی در سیستم ترمز دیده نمی شود.سیستم ABS این خودرو نیز با کوچکترین لغزشی در چرخ به هنگام ترمزگیری وارد مدار شده و از متمایل شدن خودرو به طرفین جلوگیری به عمل می آورد.

در سرعت های پایین تر از هشتاد کیلومتر بر ساعت فرمان پذیری این خودرو در سطح نسبتا مناسبی ارزیابی می شود ولی با افزایش سرعت کمی نا پایداری در حرکت خودرو احساس می شود.

رانا

رانا نیز از صندلی های مشابهی بهره می برد ولی به دلیل کارکرد نرم تر فنربندی خودرو کوبش های کمتری را به کابین منتقل می کند.فرمان پذیری رانا کمی سخت تر از 206 اس دی صورت می گیرد و همچنین رول بدنه رانا کمی بیشتر از 206 اس دی به نظر می آید.شتابگیری رانا کم صدا تر و نرم تر از 206 اس دی صورت می گیرد.در عوض کمی کند تر است و در تست درگ نیز از 206 اس دی عقب می افتد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

رانا و 206 اس دی در حال حاضر با قیمت های بالاتر از 100 میلیون تومان برای نسخه های صفر کیلومتر در بازار به فروش می رسند.کیفیت ساخت این خودروها با توجه به قیمت آن ها پایین تر از حد انتظار بوده و کمی باید در خرید آن ها تامل کرد.با این حال اگر قصد خرید یکی از این دو خودرو را با این قیمت دارید باید گفت برای کسانی که امکانات ظاهری نظیر سیستم صوتی بلوتوث دار، سیستم تهویه اتوماتیک و اصالت طراحی و چهره جذاب 206، پایداری بیشتر و شتاب بهتر را در اولویت قرار می دهند پژو 206 صندوق دار گزینه مناسب تری خواهد بود.البته به شرطی که راحتی و نرم بودن کابین خودرو را در اولویت های بالا قرار ندهید.در عوض اگر برای شما نرم بودن کابین و کم سر و صدا بودن آن اهمیت بیشتری دارد خرید رانا منطقی تر خواهد بود

user-img

نویسنده :

مصباح آبادطلب

comments 0 1398/2/19
پژو

پژو

خودرو 206 صندوق دار فول

  • طراحی و زیبایی4
  • مصرف سوخت5
  • راحتی سرنشین2
  • امکانات و قابلیت ها4
  • ارزش خرید4

امتیاز کل

3

پژو

رانا

خودرو LX

  • طراحی و زیبایی2
  • مصرف سوخت5
  • راحتی سرنشین3
  • امکانات و قابلیت ها2
  • ارزش خرید2

امتیاز کل

2

تجربیات کاربران
arrow-jou تجربیات کاربران در خصوص خودروی پژو , 206 صندوق دار فول , مدل 1386 تا 1392 و رانا , LX , مدل 1392 تا 1396

امتیاز کاربران به :خودرو پژو , 206 صندوق دار فول , مدل 1386 تا 1392

  • طراحی و زیبایی
    8
  • مصرف سوخت
    9
  • راحتی سرنشین
    6
  • امکانات و قابلیت ها
    7
  • ارزش خرید نسبت به قیمت
    3

شما هم می توانید تجربه خود را ثبت کنید

تجربه خود را اضافه کنید

امتیاز کاربران به :خودرو و رانا , LX , مدل 1392 تا 1396

  • طراحی و زیبایی
    7
  • مصرف سوخت
    6
  • راحتی سرنشین
    4
  • امکانات و قابلیت ها
    5
  • ارزش خرید نسبت به قیمت
    6

شما هم می توانید تجربه خود را ثبت کنید

تجربه خود را اضافه کنید
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مشخصات فنی
مشخصات فنی خودروی پژو , 206 صندوق دار فول , مدل 1386 تا 1392 و رانا , LX , مدل 1392 تا 1396

مشخصات کارخانه تولید کننده :

کارخانه سازنده پژو ایران خودرو
کشور تولید کننده ایران ایران
نام و مدل خودرو پژو 206 اس دی V8 رانا LX
نمایندگی فروش در ایران ایساکو ایران خودرو

وزن و مشخصات بدنه :

کلاس بدنه سدان سدان
کلاس اتومبیل B segment C Segment
ابعاد(طول*عرض*ارتفاع)میلیمتر
فاصله دو محور 2445 میلیمتر
وزن 1055 کیلوگرم 1104 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 185/65 R 14 185/65 R 14
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 185/65 R 14 185/65 R 14

مشخصات فنی موتور :

حجم موتور 1587 cc 1587 cc
نوع موتور بنزین سوز بنزین سوز
تعداد سیلندرها 4 4
تعداد سوپاپ ها 16 16
آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم خطی مستقیم
محل قرار گیری موتور موتور جلو موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای انژکتوری تزریق چند نقطه ای
ظرفیت باک 50 لیتر 50 لیتر
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 142 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه 142 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده ( Transmission ) :

نوع جعبه دنده جعبه دنده دستی جعبه دنده دستی
تعداد دنده (جلو) 5 5
محور محرک دیفرانسیل جلو دیفرانسیل جلو

مشخصات فنی سیستم تعلیق و فرمان :

نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ مستقل برای هر چرخ
تعلیق جلو مک فرسون مک فرسون
تعلیق عقب مستقل مستقل
کمک فنرهای جلو هیدرولیکی هیدرولیکی
کمک فنرهای عقب هیدرولیکی هیدرولیکی
نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی قدرت کمکی هیدرولیکی

مشخصات فنی سیستم ترمز ها :

نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی روغنی با بوستر خلائی
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده دیسکی
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی دیسکی

عملکرد فنی خودرو :

حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت 189 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 11.6 ثانیه 12 ثانیه
مصرف سوخت شهری 8.8 لیتر در 100 کیلومتر 9 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی 5.4 لیتر در 100 کیلومتر 5.7 لیتر در 100 کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 6.6 لیتر در 100 کیلومتر 6.9 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 3 یورو4
استاندارد ایمنی
ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP

امکانات ایمنی،رفاهی و آپشن ها :

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو راننده و سرنشين
سیستم های پایداری و کمک راننده ABS , EBD , EBA ABS و EBD
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت ، قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور ، سیستم قطع سوخت در مواقع اضطراری سیستى ضد سرقت ، قفم مرکزی با ریموت رادیویی ، سیستم قطع سوخت خودکار ، سیستم کنترل بخار بنزین ، بازکن قفل درب صندوق عقب از داخل خودرو
سیستم فرمان و هدایت پذیری
نوع غربیلک سه شاخه اسپرت با قابلیت تنظیم ارتفاع
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک کنترل دستی
سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش CD به همراه پخش MP3 و کنترل از پشت فرمان
سیستمهای مولتی مدیا دماسنج و ساعت دیجیتال روی داشبورد
سیستم صندلیهای جلو تنظیم دستی ، پشت سریهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع ، پشت سری جلو با قابلیت تنظیم رتفاع
سیستم صندلیهای عقب دارای 3 عدد پشت سری قابل تنظیم
سیستم آیینه ها آیینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و دارای حسگر دماسنج و قاب رنگی و گرمکن تنظيم آينه هاي جانبي برقي آينه روي آفتابگير سمت شاگرد
سیستم شیشه ها شیشه بالابر جلو و عقب برقی شيشه بالابر درهاي جلو و عقب برقي
سیستم های سقف
سیستم روشنایی جلو دارای مه شکن و قابلیت تنظیم ارتفاع تنظیم زاویه نور ، دارای مه شکن
سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن دارای مه شکن و چراغ سوم ترمز
سنسورهای پیش فعال
سیستم های کمک رانندگی
سایر تجهیزات

محدوده گارانتی :

محدوده گارانتی 24 ماه یا 40 هزار کیلومتر 2 سال یا 40000 کیلومتر
قیمت روز

پژو , 206 صندوق دار فول

آخرین بروز رسانی: 1400/1/21

قیمت نمایندگی

130,872,000 تومان

آخرین بروز رسانی: 1400/1/21

قیمت قیمت بازار

268,000,000 تومان

مطالب مرتبط