icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین هیوندای النترا فیس لیفت 2019 بصورت رسمی معرفی شد

هیوندای النترا فیس لیفت 2019 بصورت رسمی معرفی شد

comments 0 1397/6/1

حدود یک ماه پیش تصاویر غیر رسمی هیوندای النترا در فضای مجازی منتشر گردد که  بدلیل نوع طراحی خاص، بسیار مورد توجه رسانه ها و کارشناسان قرار گرفت. حالا این برند کره ای تصمیم گرفت که هیوندای النترا فیس لیفت 2019 را بصورت رسمی معرفی نماید.

هیوندای النترا فیس لیفت 2019

در پیشانی خودرو پیش از هر چیز چراغهای مثلثی خودرو جلب نظر می کند چرا که این سبک طراحی تاکنون در هیچکدام از محصولات هیوندای به چشم نمی خورد. از دیگر تغییرات صورت گرفته باید به جلو پنجره بزرگ و درب موتور جدید اشاره کرد. هر چند که در کل نمای جلو خودرو کاملا تهاجمی به نظر می رسد اما به دلایل اشاره شد این سبک طراحی حرف و حدیث های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

هیوندای النترا فیس لیفت 2019

در نمای جانبی خطهای پرفیل بدنه بودن تغییر مانده و تنها نوآوری هیوندای برای این قسمت از النترا فیس لیفت 2019 باید به رینگ ها جدید اشاره کرد که دارای پره ای زیادی است.

هیوندای النترا فیس لیفت 2019

اما در نمای عقب هم به مانند نمای جلو با تغییرات زیادی روبرو هستیم. چراغهای عقب با زاویه های تند و تیز طراحی شده و با نسل فعلی شباهت ندارد. همچنین جای پلاک از روی درب صندوق به روی سپر تغییر مکان داده است از همین رو سپر خودرو کاملا از نو طراحی شده است.اسپویلر بزرگ روی لبه صندوق از دیگر نوآوری هایی است که هیوندای برای النترا فیس لیفت 2019 بوجود آورده است.

هیوندای النترا فیس لیفت 2019

هر چقدر طراحان هیوندای بر روی نمای بیرونی خودرو وقت گذاشته اند در نمای کابین تغییرات کمی را اعمال کرده اند از این رو بطور کلی با همان استایل نسل فعلی روبرو هستیم که فقط پنل پشت فرمان تغییر کرده و دکمه های میانی بروز رسانی شده است. همچنین سیستم عامل صفحه نمایش 8 اینچی به پردازنده قویتری  مجهز شده تا پاسخگویی به فرامین سرنشنیان سریعتر انجام گیرد. این سیستم عمال  که AVN  ورژن 5.0 نام دارد دارای منوی های جدید نیز می باشد.

هیوندای النترا فیس لیفت 2019

هیوندای النترا 2019 فیس لیفت بصورت استاندارد از سیستم های ایمنی جدیدی نظیر جلوگیری از برخورد جلو، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و هشدار توجه راننده مجهز شده است . البته موارد دیگری نظیر  سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم خروج ایمن، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب  نیز بصورت آپشن قابل سفارش خواهد بود.

هیوندای النترا فیس لیفت 2019

تیپ‌های SE، SEL و لیمیتد این سدان کره ای به پیشرانه چهار سیلند 2.0 لیتری مجهز به چرخه اتکینسون بهره خواهند برد که قدرتی برابر با 150 اسب بخار را تولید می کند. اما هیوندای برای النترا اکو یک موتور 1.4 لیتری توربو با بیشنه 130 اسب بخار را پیش بینی کرده است که قدرت خود را از طریق جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو انتقال داده و موجب 6.7 لیتر در 100 کیلومتر مصرف سوخت خواهد شد.

هیوندای النترا فیس لیفت 2019

اما آخرین پیشرانه پیشنهادی برای این خودرو موتور 1.6 لیتری توربو که انتقال قدرت آن از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا هفت سرعته اتوماتیک کلاچ دوبل امکان پذیر خواهد شد.نسخه ای که به این پیشرانه مجهز خواهد شد النترال اسپرت نام دارد که بنا بر اظهارات هیوندای اواخر سال جاری راهی بازار خواهد شد اما دیگر تریم های دیگر این سدان کره ای از پاییز به بازار آمریکا خواهد رسید.

user-img

نویسنده :

سالار

comments 0 1397/6/1
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط