icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین وانت پیکاپ جک T6 در جایگاه سومین پیکاپ های صادر شده از چین

وانت پیکاپ جک T6 در جایگاه سومین پیکاپ های صادر شده از چین

comments 0 1397/6/15

محصولات جک در حال حاضر یکی از برترین برند ها در بین خودروسازان چینی محسوب می گردد که سالانه به چندین کشور جهان از جمله ایران انواع خودرو در سگمنت های مختلف را عرضه می نماید. اما جالب است بدانید که این شرکت چینی در بین محصولات خودرو وانت پیکاپ دو کابینی با نام T6 هم را عرضه نموده که تاکنون به بازار ایران نرسیده است.

جک T6

طبق آخرین آمار اعلام شده پیکاپ T6 تا پایان جولای سال جاری با صادارت 2400 دستگاه به 50 کشور جهان در رتبه سوم بیشتر پیکاپ های صادر شده از چین قرار گرفته است. این آمار نشان می دهد که جک T6 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد در صادارت را تجربه کرده است. همچنین این خودرو برای سومین سال متوالی است که توانسته جایگاه سوم بیشترین پیکاپ های صادر شده از چین را از آن خود کند.

جک T6

جک برای کمپین تبلیغاتی خود در سال 2018 از روشی جالب برای معرفی این خودرو و ایجاد تفاوت  بین T6 دیگر محصولات سبک تجاری و حتی سواری ها استفاده کرد . این روش که 6T نام داشت با ارائه شش کلمه لاتین شامل Train storm, Trade fair, Test drive, Tale of customers, Tactic of ATL promotion, Technology assessment که همگی با حرف T شروع شده بود نسبت به معرفی این خودرو می پرداخت.

جک T6

با این استراتژی ویژه کمپانی جک توانست پیام واضح تری را برای مشتریان هدف ارسال نماید تا در میزان جذب آنها برای خرید این خودرو تاثیر دو چندانی داشته باشد.پیکاپ جک T6 بدلیل کیفیت بالا و هزینه های نگه داری پایین ،در کشورهای مختلف علاقمندان زیادی را به خود جلب نموده و همین امر موجب پیشرفت در صادرات گردیده است.جک را باید یکی پیشروان خودروسازان چینی دانست که با تکیه بر دانش و تکنولوژی بالا در محصولات تولیدی و همچنین ارزان سازی موفق شده است در 50 کشور جهان ر انواع محصولات خود را صادر نماید.

جک T6

قابل ذکر است برخی از محصولات  جک در حال حاضر توسط کرمان موتور در ایران تولید شده و این برند را به یکی  از بازیگران اصلی بازار خودروهای چینی در بازار ایران تبدیل شده است.در تابستان سال 95 زمزمه های در خصوص عرضه وانت پیکاپ T6 توسط کرمان موتور به گوش می رسید اما تاکنون بدلایل مختلف این امکان میسر نشده است.

برای اطلاع از مشخصات وانت پیکاپ T6 اینجا کلیک نمایید.

user-img

نویسنده :

میلاد حسینی

comments 0 1397/6/15
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط