icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین پادرا پلاس ،پیکاپ جدید زامیاد آماده ورود به بازار

پادرا پلاس ،پیکاپ جدید زامیاد آماده ورود به بازار

comments 5 1399/1/23

شرکت زامیاد از زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا به تازگی در وب سایت رسمی خود نسبت به معرفی جدیدترین پیکاپ خود با نام پادرا پلاس اقدام نموده است.این پیکاپ که به نوعی نسخه فیس لیفت شده نیسان زامیاد می باشد قرار است در آینده نزدیک روانه بازار شود.در ادامه همراه پردیس خودرو باشید تا این پیکاپ جدید بیشتر آشنا شوید.

زامیاد نخستین بار در نمایشگاه خودروی تهران 97 نسبت به رونمایی از پادرا پلاس اقدام نموده اما به نظر می رسد این فیس لیفت ساده از نیسان آبی برای ورود به بازار نیاز به 2 سال تحقیقات داشته است چرا که از زمان رونمایی تا زمان ورود به بازار نزدیک به 2 سال به طول کشیده است.

نکته جالب در معرفی این وانت بارکش در وب سایت رسمی زامیاد استفاده از رنگ قهوه ای است که به منظور تمایز هر چه بیشتر آن از نیسان آبی است. هر چند که با اندک نگاهی به بدنه این خودرو همان نیسان آبی تداعی می گردد.البته پیش از این نیز نیسان زامیاد یکبار فیس لیفت شده بود ک حاصل آن وانت پادرا بود که هیچگاه نتوانست نظر مشتریان را به خود جلب کند و این نیسان آبی بود که همچنان در راس خرید مردم قرار داشت.لذا باید پادرا پلاس را باید فیس لیفت ،فیس لیفت نیسان دانست که امری بی نظیر در صنعت خودروی جهان است!!!!

قابل ذکر است زامیاد برای فیس لیفت این خودرو به سراغ شریک تجاری جدید خود با نام فودای رفته که یک برند چینی ناشناخته است. بطوریکه نمای کلی جلو این خودرو کاملا از وانت پیکاپ چهار درب این شرکت با نام لیون F16 بدون هیچ تغییری به عاریت گرفته شده است

با ورود به کابین پادرا پلاس بیشتر از ظاهر خودرو حس فیس لیفت بودن را درک می کنیم چرا که با تغییرات گسترده روبرو خواهیم شد که کار را برای رانندگان این بارکش قدیمی جاده های ایران سهل تر از پیش خواهد کرد.هر چند که کابین نسخه نمایش داده شده در نمایشگاه خودروی تهران از متریال بسیار بی کیفیتی بهره می برد که امیدواریم در نسخه نهایی اندکی ارتقا داده شده باشد. از دیگر تغییرات موجود باید به موارد چون درب آسان بازشو، شیشه ها و آینه های برقی، ارگونومی بهتر صندلی ها، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سیستم صوتی بهبود یافته با قابلیت نصب نمایش گر فابریک، استفاده از چند ترکیب رنگ در کابین و قابلیت نصب کیسه هوا اشاره کرد.

در بخش قوای محرکه با همان پیشرانه قدیمی نیسان روبرو هستیم که به منظور هماهنگ سازی با استاندارد های یورو 5 تغییراتی در آن اعمال شده است. زامیاد پادرا پلاس به پیشرانه ۲٫۴ لیتری Z24 مجهز است که ۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۱+۵ سرعته به چرخ های عقب این وانت انتقال داده می شود. در بحث قوای محرکه این خودرو تفاوت محسوسی با سایر پیکاپ های قدیمی زامیاد ندارد.

در نهایت باید گفت که این پیکاپ جدید زامیاد عملا به جز بهرمندی از تجهیزات بیشتر برتری خاصی نسبت به نیسان ندارد و از همین امروز می توان پیش بینی کرد که سرنوشت این خودرو به مانند پادرا خواهد شد.البته در این بین قیمت گذاری سایپا بر روی این محصول جدید نیز در این امر بی تاثیر نیست چرا که مشخصا پادرا پلاس مطمئا با بهایی بسیار بالاتر نسبت به نسخه قدیمی به فروش خواهد رسید که خیلی به مذاق رانندگان خوش نخواهد آمد.البته سایپا در نظر دارد که پادرا پلاس را در کنار خطوط نسخه قدیمی عرضه نماید و همچنان بخش اعظم تولید این خودروساز قدیمی به همان نیسان آبی اختصاص خواهد داشت.

برای مشاهده تصاویر و ویدئو پیکاپ پادرا پلاس در نمایشگاه خودروی تهران 97 اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

پیکاپ
user-img

نویسنده :

میلاد حسینی

comments 5 1399/1/23
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

احمد رضا 1400/7/24
18:20:10

کاملا درسته فقط دلال ها میگن پادرا خوبه چون با قیافه اش مردم ساده رو فریب میدن و مردم ساده ما گول نخورید.... پادرا از نیسان هم ضعیف تر هست دلیلش موتور پادرا بنزینی ۹۵ اسب بخار قدرت دارد موتور نیسان بنزینی ۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

ابراهیم 1400/7/23
7:24:9

همه می گویند وانت پادرا مثل وانت شوکا و وانت پادرا قبلی متوقف میشه پلاستیکی هست و.... درست است کار نیسان وانت بردن ۳ تن بار هست و کار مصالح ساختمانی که قیافه نیاز ندارد فقط سپر محکم نیسان رو می خواد نیسان برای کار مناسب هست ولی پادرا برای نمایشگاه دلال ها.

احسان 1399/8/8
1:28:24

پادرا قدیمیا حرف نداره خیلی خوبه اینو نمی دونم

امیر 1399/3/6
4:0:18

چرا ۲کابین نمیزنند فکرکنم خوب جواب بده

مجتبی 1399/1/24
20:27:26

سلام ظاهرش آشغال هس. قربون نیسان قدیم مگه ما طراح نداریم. ی ماشین 1700کیلویی 95 اسب بخار مگه پراید 700کیلویی هس.

مطالب مرتبط