icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ریگان موتور پیش فروش کوپا T210 را بزودی آغاز خواهد کرد

مدیر عامل ریگان موتور اعلام کرد

ریگان موتور پیش فروش کوپا T210 را بزودی آغاز خواهد کرد

مدیر عامل شرکت ریگان موتور در حاشیه نمایشگاه «فرصت های ساخت داخل و رونق تولید» به خبرنگار پردیس خودرو اعلام کرد با توجه به رفع مشکلات موجود این شرکت روند تولید را تسریع بخشیده و در یک ماه آینده پیش فروش شاسی بلند کوپا T210 را آغاز خواهد کرد.

یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-نمایشگاه «فرصت های ساخت داخل و رونق تولید» چند روزی است در محل نمایشگاه های بین المللی آغاز بکار کرده است و برخی از شرکت های خودروساز  فعال ،در این نمایشگاه حضور به هم رساندند تا بتوانند با همکاری شرکت های قطعه ساز و دانش بنیان ،میزان عمق داخلی سازی محصولات خود را افزایش ببخشند. یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه شرکت ریگان موتور تولید کننده کراس اوور کوپا T210 بود.ریگان موتور مدتهاست که به دلیل مشکلات موجود ترجیح داده بوده که در رویداد های خودروی حضور عمومی نداشته باشد و عملا نمایشگاه «فرصت های ساخت داخل و رونق تولید» نخستین حضور عمومی این شرکت بعد از مدتها بود.از همین روفرصت را قیمت شمردیم تا بتوانیم مصاحبه ای مفصل با حسن گنجی مدیر عامل این خودروساز داشته باشیم تا از آخرین وضعیت تولید محصولات ریگان موتور مطلع شویم.

ریگان موتور

آقای مهندس حسن گنجی در ابتدای صحبت های خود هدف از حضور ریگان موتور در این نمایشگاه را افزایش عمق داخلی سازی کراس اوور کوپا T210 اعلام نمود. وی گفت:رویکرد ما از همان ابتدای کار داخلی سازی هر چه بیشتر این خودرو بوده است بطوریکه در حال حاضر کوپا T210 با 20 درصد داخلی سازی در حال تولید بوده و ما سعی داریم تا پایان سال جاری میزان داخلی را به 40 درصد افزایش دهیم.

ریگان موتور

ایشان در جواب سئوالی مبنی بر اینکه کدام قطعات داخلی سازی شده اند پاسخ داد:در حال حاضر قطعات مانند صندلی ها ،مولتی مدیا،دسته سیم،اگزوزها و قطعات کوچک دیگری داخلی سازی شده است و در ادامه  داخلی سازی قطعاتی نظیر شیشه ها ،چراغ ها ،رینگ و لاستیک و غیره در دستور کار قرار دارد.

آقای گنجی در خصوص قرار داد با شریک خارجی خود مبنی بر حداکثر داخلی سازی کوپا T210 تاکید کرد:قرار داد ریگان موتور با شرکت مادر در خصوص داخلی سازی بسیار مناسب بود بطوریکه مقرر شده بود در 3 سال میزان داخلی به 70 درصد افزایش یابد که این البته منوط به تولید و فروش تعداد قابل قبولی از محصولات این شرکت در بازار ایران بود. اما با توجه مشکلات ناشی  از موانع داخلی بوجود باعث گردید ما به تیراژ قابل قبول برای شرکت مادر دست پیدا نکنیم.ولی با این تفاسیر شریک خارجی ریگان موتور در هر حال آمادگی دارد که هر قطعه که در ایران قابل تولید باشد را در خطوط تولید مورد استفاده قرار دهیم.

مدیر عامل ریگان موتور در خصوص روند تولید محصولات این شرکت گفت :در حال حاضر  مشکلات برطرف شده و روند تولید سرعت گرفته بطوریکه امیدوار هستیم تا پایان سال به تولید 6000 دستگاه نائل گردیم.البته ما از گذشته تا به امروز در حال تولید بوده ایم و هیچگاه خطوط تولید ما تعطیل نشده است اما امروز به وضعیت پایدار رسیده ایم و امیدوار که بتوانیم در سال جاری تولید خود را سرعت ببخشیم.

حسن گنجی مدیر عامل ریگان موتور

آقای حسن کنجی در خصوص پیش فروش کوپا T210 اظهار داشت:سیاست های ریگان موتور به گونه ای بوده است که بدون مجوز های لازم هیچگاه اقدام به پیش فروش نکرده است. اما حالا با توجه به برطرف شدن مشکلات و تسریع در روند تولید ،مجوزهای لازم در حال اخذ شدن است و تا یا ماه آینده پیش فروش کوپا T210 را آغاز خواهیم کرد تا مشتریان ما بیش از این منتظر نمانند.

آقای گنجی در خصوص افزایش قیمت های احتمالی به خبرنگار پردیس خودرو گفت:قیمت محصولات ما تابعی از قیمت ارز است از همین رو اگر قیمت ارز ثابت بماند و همچنین از طرف دولت در دسترس تولید کنندگان قرار بگیرد مطمئنا تغییرات قیمت زیادی را نخواهیم داشت.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

عطا 1398/6/23
2:39:41

۴،ماه هست تکمیل وجه کردین نه ماشین تحویل میدین نه جوابی خط تولید برای فروش ازاد تو بازار هست با پول مردم سرمایه گذاری دارین میکنین انشا.. به زودی پلمپ بشه در اون شرکت کلاه بردار

Javad Gharehdaghi 1398/6/8
10:50:24

با سلام چطور حواله مارو تبديل كردن به نيوفيس اما دنبال بومي سازي نسخه قبل هستن به ما گفته شده فيس قديم توليد نخواهد شد اما آقاي گنجي گفتن كه خط توليد ما استپ نكرده حرفا با هم مغايرت داره اما هنوز خبري از تحويل يا مونتاژ نيست فقط دروغ به مردم ميگن

مسعودثنای 1398/5/5
8:58:40

بسیارخوب بود لطفا عکس درچند حالت ضمیمه گرددچون گویاتراست متشکرم

آخرین مطالب