icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین شوخی خودرویی وزیر صمت آمار عرضه 50 هزار خودرو برقی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

اولین شوخی خودرویی وزیر صمت آمار عرضه 50 هزار خودرو برقی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

وزیر صمت امروز در دومین جلسه برقی کردن حمل و نقل شهر تهران اعلام کرده است تا پایان سال ۱۴۰۲ دویست هزار موتورسیکلت برقی و ۵۰ هزار دستگاه خودرو برقی در شهر تهران خواهیم داشت.

سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-مهمترین نگرانی تحلیلگران از انتصاب علی آبادی عدم تسلط او بر حوزه مالی و اقتصادی بوده و هست. حضور در بنگاهی که هیچ حساب و کتابی از او روشن و شفاف نبوده و به همین دلیل او ممکن است همچون بسیاری از اسلافش فهم دقیقی از دنیای واقعی مبتنی بر اعداد و ارقام به جامعه ارائه ندهد.

تامین مالی دویست هزار دستگاه موتورسیکلت برقی و پنجاه هزار دستگاه خودرو برقی به سادگی ممکن نیست و همین ابتدای کار این نگرانی را بوجود آورده است که وزیر جدید  همچون مشاوران وزیر سابق  که نمی دانستند سه میلیون دستگاه خودرو در سال چند تا صفر دارد این صنعت را دچار توهم در برنامه ریزی کند.

وزیر جدید در حوزه افکار عمومی هم باید متوجه باشد که رسانه ها مخصوصا رسانه های تخصصی حوزه خودرو چهار چشمی منتظر هستند تا کم کم ابعاد و اندازه وزیر جدید دستشان بیاید تا ببینند با چه کسی طرف هستند. آیا همچنان قرار است حرف بزنیم و عمل نکنیم یا وزیر جدید پختگی لازم را دارد که فقط عدد و رقم بی هویت به جامعه پرتاب نکند. این اعداد و ارقام اگر به منصه ظهور نرسد قطعا برگ های منفی وزیر جدید زیاد خواهد شد. صنعت خودرو بی صبرانه منتظر است تا کلام عقلانی و حرفه ای از وزیر جدید بشنود و گرنه چالش های افکار عمومی خیلی زودتر از آنچه که فکر کنیم با وزیر جدید شروع می شود.

وزارت صمت برای دویست سیصد دستگاه واردات خودرو ماه هاست معطل است. تولیدکنندگان خودرو برای تامین ارز هر هزار دستگاه خودرو بارها زنده می شوند و میمیرند بعد ناگهان وزیر جدید صمت خبر قطعی عرضه دویست هزار دستگاه موتورسیکلت و پنجاه هزار خودرو برقی را از کجا تامین مالی کردند و بعد ارز مربوطه را تامین کردند؟ چهار ماه از سال گذشته و از اول ماه پنجم همین ادعای وزیر را باید دنبال کنیم ببینیم چند مرده حلاج است؟

برچسب ها:

صنعت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب