icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تحویل خودروسازان کاهش یافت

تحویل خودروسازان کاهش یافت

علی رغم وعده های داده شده از سوی وزارت صنعت و خودروسازان برای افزایش عرضه خودرو، آمارها از کاهش تحویل خودروسازان از ابتدای سال تا ۲۴ دی ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-با وجود وعده های مکرر مدیران وزارت صنعت و شرکت های خودروساز مبنی بر بالارفتن تیراژ تولید خودرو و در نتیجه افزایش تحویل خودرو به مشتریان و کاهش تعهدات معوق، آمارهای مربوط به تولید و تحویل خودرو از ابتدای سال تا 24 دی ماه نشان دهنده عدم تحقق این وعده ها است.

بر این اساس، از ابتدای امسال تا 24 دی ماه، 745 هزار و 734 دستگاه خودرو توسط ایران خودرو و سایپا تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21.3 درصد افزایش داشته است. البته این میزان تولید معادل 95 درصد برنامه تدوین شده برای تولید طی این مدت است.

در این مدت، 652 هزار و 232 دستگاه خودرو توسط این دو گروه خودروسازی به مردم تحویل داده شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 5.3 درصد کاهش داشته است.

بررسی وضعیت تولید و تحویل خودرو از ابتدای سال تا 24 دی ماه نشان می دهد در این مدت کل تعهدات خودروسازان 707 هزار و 536 دستگاه بوده و تعداد تعهدات معوق آنها به 56 هزار و 878 دستگاه رسیده است.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب