icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خرید ۴محصول کرمان موتور به صورت اقساطی و با شرایط ویژه

خرید ۴محصول کرمان موتور به صورت اقساطی و با شرایط ویژه

شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی ۴ محصول خود را ویژه شهریور ۱۴۰۲ و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از طریق سامانه یکپارچه اعلام کرد.

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-بر این اساس متقاضیان واجد شرایط نوبت دوم عرضه سامانه یکپارچه با اولویت 1403 که محصولات دیگر شرکت های خودروسازی را هم انتخاب کرده باشند می توانند  توسط شرکت کرمان موتور برای ثبت نام خودروهای S3، S5، J4 و J7 با شرایط اقساطی اقدام کنند.


براساس این گزارش  از روز یکشنبه 26 شهریورماه جاری  آن دسته از متقاضیانی که پیامک برایشان ارسال شده می توانند به منظور ثبت نام به سایت فروش اینترنتی شرکت کرمان موتور به نشانی http://sales.kermanmotor.ir مراجعه کنند.

این گزارش می افزاید: متقاضیان محصولات کرمان می توانند نسبت به ثبت نام و خرید خودروهای S3، S5، J4 و J7 در قابل طرح پیش فروش و یا فروش نقدی و اقساطی اقدام کنند.

در طرح پیش فروش تحویل خودروها در دی و بهمن ماه 1402 و با قیمت روز انجام خواهد شد و در طرح خرید بصورت نقدی و اقساطی قیمت خودرو بصورت قطعی و تحویل خودروها در 90 روز کاری خواهد بود.

قیمت مصوب فروش خودروهای شرکت کرمان موتور براساس بهای فروش درب کارخانه مصوب شورای رقابت، برای ثبت نام و تکمیل وجه متقاضیان به شرح ذیل و همراه با شرایط نقد و اقساط  اعلام شده است.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب