icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو معاون بازاریابی بین المللی بورگوارد اعلام کرد:قطعا در ایران موفق خواهیم بود

در گفتگوی اختصاصی با پردیس خودرو

معاون بازاریابی بین المللی بورگوارد اعلام کرد:قطعا در ایران موفق خواهیم بود

توماس ،معاون بازاریابی شرکت بورگوارد از اطیمنان به موفقیت این برند در بازار ایران خبر داد.

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

توماس معاون بازاریابی بین الملل شرکت بورگوارد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پردیس خودرو در مراسم رونمایی از محصولات این برند در ایران،  با بیان اینکه در حال حاضر بر روی بازار ایران به خوبی تمرکز کرده ایم گفت: به طور قطع یقین و با مطالعه و بررسی قبلی نسبت به بازار ایران و انتخاب شریکمان در ایران، در حوزه واردات و تولید خودرو کسب و کار موفقیت امیزی خواهیم داشت.
وی در پاسخ به پرسش سیاست شرکت بورگوارد آلمان در قبال تحریم های جدید امریکا و ترامپ علیه ایران پاسخ داد: ما آلمان هستیم و مستقل از امریکا تصمیم می گیریم و سیاست های این کشور هیچ تاثیری بر فعالیت های ما در ایران ندارد.
توماس در ادامه افزود: در حال حاضر بر بازار اسیا، اروپا و امریکای لاتین متمرکز شده ایم و امیدواریم با برنامه در نظر گرفته شده، در بازار ایران نیز موفق شویم.
خودروسازی بورگوارد یکی از قدیمی ترین برند های خودروسازی آلمان محسوب می گردد که تا قبل از جنگ جهانی دوم بسیار مشهور و در عین حال موفق بود. اما بعد از این جنگ و حدود نیم قرن خبری از این خودروساز آلمانی نبود تا نهایتا در سال 2008 بورگوارد توسط نسل سوم این خانواده دوباره احیا شد.
شرکت کیان موتور وارنا نماینده انحصاری بورگوارد با مدیریت علی مهریان شب گذشته رسما فعالیت خود را در ایران اغاز کرد.
کیان موتور وارنا قرار است با توجه به اطمینان از کیفیت محصولات بورگوراد، خودروها را تا 7 سال یا 150 کیلومتر گارانتی نماید که این اتفاق برای اولین بار است که در ایران خواهد افتاد.
همچنین شرکت کیان موتور وارنا قصد دارد تا پایان سال 1397 تولید محصولات بورگوارد را در ایران آغاز کند.

برچسب ها:

بورگوارد
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب