icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وزیر دفاع: توان رفع 90 درصد وابستگی صنعت خودرو را داریم

وزیر دفاع: توان رفع 90 درصد وابستگی صنعت خودرو را داریم

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست شورای اداری استان یزد ضمن اشاره به این موضوع که قدرت موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست عنوان کرد که ما می تواینم 90 درصد وابستگی صنعت خودرو به خارج کشور را رفع کنیم.

جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-وی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد که وضعیت دفاعی ما قبل از انقلاب در حوزه دفاع به مراتب از وضعیت فعلی ما در صنعت خودروسازی بدتر بوده و ما تنها توانایی تولید 31 محصول را داشته که آن ها نیز با وابستگی تولید می شدند اما امروز ما می توانیم با Zو همین موضوع می تواند یک الگو برای تمام بخش‌های کشور باشد.

در همین رابطه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مشکلات حوزه صنعت خودرو کشور اشاره کرده و بیان داشت که هرچند صنعت خودروسازی کشور در حال حاضر به عنوان یک نقطه ضعف شناخته می شود اما براساس بررسی های انجام شده مشخص شد که در حدود 35 درصد از وابستگی ای که ما در صنعت خودروسازی به خارج از کشور داریم بی مورد بوده و توانایی استقلال و داخلی سازی در این موارد در کشور وجود دارد.
وی تاکید کرد که تنها در حوزه دفاع همین الان می‌توانیم 90 درصد این وابستگی را رفع کنیم و و تهدید به وجود آمده را به فرصت تبدیل کنیم.

برچسب ها:

تولید خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب