icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آشنایی با آپشن ها خودرو در چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

آشنایی با آپشن ها خودرو در چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور استارت خودرو .به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، یکی از مشکلات خریداران خودرو در ایران، عدم آموزش مناسب و یا نداشتن اطلاعات کافی در خصوص آپشن های خودرو خریداری شده است.از همین رو کرمان موتور در اقدامی قابل توجه اقدام به تهیه محتوی ویدئویی به منظور توضیح آپشن محصولات خود نموده که تحت عنوان چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور منتشر گردیده است.

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-شرکت کرمان موتور قصد دارد در راستای رفاه حال مشتریان و آموزش بیش از پیش خریداران محصولات این شرکت، در طرحی با عنوان "چهارشنبه های آموزشی" به صورت ویژه به آموزش جز به جز آپشن های محصولات خود بپردازد.
علاقه مندان می توانند چهارشنبه هر هفته از طریق IG-TV صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور به نشانی www.instagram.com/kermanmotor ویدئو روش های استفاده و نگهداری از محصولات این شرکت را مشاهده نمایند.

این اقدام کرمان موتور کاملا قابل تقدیر است و کامل در جهت تکریم به متشریان خود صورت پذیرفته است .چرا که پیش از این خودروسازان وطنی دیگر تاکنون از این دست از موارد را انجام نداده اند.چهارشنبه آموزشی کرمان موتور می تواند گامی در جهت ارائه خدمات صحیح پس از فروش تلقی گردد و می تواند استفاده صحیح از تمامی موارد خودرو را در پی داشته باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب