icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو MVM 110 فیس لیفت جدید به ایران آمد.

MVM 110 فیس لیفت جدید به ایران آمد.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد در نمایشگاه خودروی شیراز از ام وی ام 110 با چهره کاملا جدید رو نمایی کند.

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت مدیران خودرو قصد دارد در نمایشگاه خودروی شیراز از ام وی ام 110 با چهره کاملا جدید رو نمایی کند.

 

 

 

MVM 110 فیس لیقت جدید

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" دیروز در خبر آمده بود که شرکت مدیران خودرو قصد دارد که یک محصول جدید با قیمت زیر 30 میلیون تومان را وارد بازار نماید.حال امروز مشخص شد که این محصول همان MVM 110 می باشد که با چهره کاملا جدید و فیس لیفت شده به ایران بازگشته است.

ام وی ام 110 یا همان چری QQ برای جلب نظر مشتریان خود اقداماتی در خصوص مدرن تر کردن فضای داخلی و خارجی آن انجام داده اند. بطور کل طراحی جدید خودرو باعث شده که این خودرو چهره جذاب تر نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد.

 

MVM 110 فیس لیقت جدید

این خودرو ریز نقش بصورت استاندارد دارای یک موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری با 68 اسب بخار توان خروجی بوده که جهت انتقال قدرت با یک گیربکس 5 سرعته دستی جفت می گردد.البته احتمالا برای مدل های بالاتر موتور 1.1 لیتری و جهبه دنده اتوماتیک در نظر گرفته خواهد شد.

MVM 110 فیس لیقت جدید

 

مدیران خودرو اعلام کرده که قصد دارد پس از ارائه مدل بنزینی این خودرو مدلهای هیبریدی و الکتریکی این خودرو را نیز به بازار عرضه کند . مدل الکتریکی این خودرو انحصارا  کارایی شهری دارد چرا که محدوده حرکت آن با یکبار شارژ کامل برابر با 150 کیلومتر با حداکثر سرعت 80 کیلومتر می باشد.

بطور کل باید گفت فیس لیفت MVM 110 محدود به طراحی جدید خارجی و کابین خودرو بوده و از نظر فنی و ایمنی بر روی این خودرو هیچ ملی انجام نشده است.

 

MVM 110 فیس لیقت جدید

 

MVM 110 فیس لیقت جدید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب