icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش فوری تویوتا راوفور مدل ۲۰۱۴

آغاز فروش فوری تویوتا راوفور مدل ۲۰۱۴

یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

خودروی تویوتا راوفور (RAV4) مدل ۲۰۱۴ در دو تیپ تک دیفرانسیل (تیپ ۱) و دو دیفرانسیل (تیپ ۲SPL) با تحویل فوری به فروش می رسد.

فروش فوری تویوتا راوفور مدل 2014

فروش فوری تویوتا راوفور مدل ۲۰۱۴

تویوتا راوفور دارای موتور ۴ سیلندر با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و گیربکس اتوماتیک ۶ دنده تیپترونیک است که توان تولید حداکثر ۱۷۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه را دارد. هر دو مدل طبق شرایط ذیل که در بخشنامه و لیست قیمت محصولات نیز ذکر شده است، به صورت نقدی و همچنین به صورت اقساطی با تحویل فوری به فروش می رسد:

تی‍پ ۱ راوفور :

تیپ ۱ راوفور تک دیفرانسیل بوده و امکانات استاندارد را دارا می باشد. از امکانات تیپ ۱ می توان به سنسور عقب، سیستم های ترمز و پایداری BA, EBD, ABS و غیره اشاره کرد.

فروش نقدی: قیمت نهایی با احتساب هزینه های شماره گذاری و مالیات بر ارزش افزوده ۱۶۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان.

فروش اقساطی: پیش پرداخت ۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان، مابقی ۶ قسط به مبلغ ۹,۹۵۰,۰۰۰ تومان با فاصله دو ماه یکبار. مبلغ بیمه بدنه  ۲,۴۴۰,۰۰۰ تومان.

تحویل: فوری

تیپ  ۲SPL راوفور :

تیپ ۲SPL دو دیفرانسل بوده و علاوه بر امکانات استاندارد، آپشن هایی نظیر مانیتور و دوربین عقب، سان روف، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، چراغ جلو با سیستم روشنایی در روز(DRL) و سیستم های ترمز و پایداری HAC, DAC, TRC, VSC, BA, EBD, ABS و غیره را دارا می باشد.

فروش نقدی: قیمت نهایی با احتساب هزینه های شماره گذاری و مالیات بر ارزش افزوده ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان.

فروش اقساطی: پیش پرداخت ۱۳۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان، مابقی ۶ قسط به مبلغ ۱۱,۵۲۶,۰۰۰ تومان با فاصله دو ماه یکبار. مبلغ بیمه بدنه  ۲,۷۹۵,۰۰۰ تومان.

فروش فوری تویوتا راوفور مدل 2014

فروش فوری تویوتا راوفور مدل ۲۰۱۴

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب