icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آخرین روز از پاییز طلایی رنو

آخرین روز از پاییز طلایی رنو

بنا بر اعلام شرکت نگین خودرو، چهارشنبه ۲۲ مهرماه آخرین روز طرح ویژه پاییز طلایی رنو خواهد بود.

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: بنا بر اعلام شرکت نگین خودرو، چهارشنبه ۲۲ مهرماه آخرین روز طرح ویژه پاییز طلایی رنو خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی شرکت رنو فرانسه در ایران مدتی قبل باهدف رضایتمندی مشتریان این شرکت طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز و اقدام به تسهیل شرایط خرید خودرو کرد. بر اساس اعلام نگین خودرو تنها امروز فرصت است برای مشتریان رنو تا بتوانند مالک محصولات این برند اروپایی با شرایط ویژه بوده و از رانندگی با این اروپایی لذت ببرند و پس از 22 مهرماه این طرح تمدید نخواهد شد.

طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو, محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوعی عرضه می‌شوند و در طرح اقساطی این محصولات با تسهیلات 30 تا 50 میلیونی عرضه می‌شوند.

سفران شش سیلندر با تسهیلات 50 میلیون تومانی و بازپرداخت 12 ماهه و رنو داستر با 48 میلیون تومان تسهیلات و با دوره بازپرداخت 24 و 12 ماهه دارای بیشترین تسهیلات در این طرح هستند.

همچنین رنو فلوئنس دستی، که به‌عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو به دست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندای I20قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می‌رسد.

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران 2000 سی‌سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات 40 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12 ماهه بدون بهره و 24 ماهه قابل ثبت نام است.

تمامی محصولات در این طرح به‌صورت 20 و 30 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است.

در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌شود و هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل کنند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب