icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا شما موفق به خرید اینترنتی رنو ساندرو استپ وی شدید؟

آیا شما موفق به خرید اینترنتی رنو ساندرو استپ وی شدید؟

از روز یک شنبه پیش فروش رنو ساندور استپ وی در حالی آغاز شد که عملا خریداران عادی نتوانستند در سیستم فروش  اینترنتی این خودرو ثبت نام کنند.

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"این در حالی اتفاق می افتد که سیستم فروش اینترنتی خودرو مدتهاست در ایران با این به اصطلاح مشکل ربرو شده است. بکار بردن واژه به اصطلاح به این دلیل است که دلالان و افراد خاص براحتی می توانند خودرو فوق را خریداری نمایند و این مشکلات وب سایتی برای این افراد روی نمی دهد . اما مردم عادی هیچگاه نمی توانند از این طریق اقدام به خرید خودروهای پر تقاضا کنند.عکس ذیل توسط یکی از خریدران برای ما ارسال شده که نشان می دهد پس از تلاش برای ورود به سایت با پیغام فوق مواجه شده است.

نظر شما کاربر گرامی در این خصوص چیست و چه باید کرد تا این اتفاقات صورت نگیرد؟آیا به نظر شما ساندرو استپ با چند قطعه پلاستیک بیشتر لایق این همه باند بازی و دلال بازی می باشد؟آیا مسئولان نباید تدابیری برای فروش محصولات پر تقاضا بیاندیشند؟آیا طراحی یک وب سایت فروش و فراهم آوردن زیر ساختهای لازم بر مواقعی که حجم کاربران مراجعه به سایت بسیار زیاد است کار سختی است؟آیا مردم ما باید برای خرید اینترنتی هم صف تشکیل دهند که در پیغام فوق به کاربر تذکر می دهید که باید در صف انتظار منتظر بماند؟

 

مشکل اینترنتی خرید استپ وی

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب