icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا مالکین دانگ فنگ S30 از تحویل خودرو خود راضی هستند؟

آیا مالکین دانگ فنگ S30 از تحویل خودرو خود راضی هستند؟

ایران خودرو به تازگی نخستین سری از دانگ فنگ S30 را تحویل مشتریان دارد.اما آیا مشتریان از تحویل این خودرو با قیمت گزاف راضی هستند؟

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-ایران خودرو حدود 1 ماه پیش برای اولین بار دانگ فنگ S30 را قیمت 141 میلیون و بصورت فوری را عرضه نمود.در زمان پیش فروش این خودرو بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو متعقد بودند که قیمت مشخص شده برای این سدان قدیمی چینی بسیار فراتر از حد کشش بازار است و عملا نمی تواند در بازار موفق شود چرا که تمامی مشخصات این خودرو شبیه همان نسخه هاچ بک دانگ فنگ H30 کراس است .این در حالی است که اختلاف قیمت کارخانه ای نسخه سدان و هاچ بک این خودرو 66 میلیون تومان است. بعبارتی خریداران بابت یک صندوق بار اضافه باید این مبلغ گزاف را پرداخت نمایند.

حالا هم خبر رسیده که دانگ فنگ S30 به دست مشتریان رسیده است اما مشخص نیست که مالکان این خودرو از تحویل خودرو خود در روزهایی که تحویل گرفتن خودرو از خودروسازان به یک رویا تبدیل شده خوشحال هستند یا از اینکه خودرویشان در بازار مشتری ندارد ناراحت می باشند.

از آنجایی که دانگ فنگ S30 به تازگی وارد بازار شده است قیمت مشخصی ندارد اما با سر زدن به سایت های خرید و فروش خودرو مشخص می گردد که قیمت آزاد این خودرو حدود 145 الی 150 میلیون تومان است که قطعا در روزهای آتی کاهش خواهش خواهد یافت.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب