icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو شفاف سازی کند

تخریب شرکت های واردکننده خودرو از طرف اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با چه هدفی است؟

اتحادیه نمایشگاه داران خودرو شفاف سازی کند

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران به جای اظهارنظر در خصوص شرکت های واردکننده خودرو به این سوال پاسخ دهد، که آیا اتحادیه نمایشگاه داران، حق گرفتن کمک های مردمی از برخی نمایشگاه داران را دارد؟

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- علی رغم اینکه بسیاری از نمایشگاه داران خودرو از عملکرد اتحادیه متبوعه شان انتقاد دارند، ولی همچنان شاهد عملکرد قابل تامل این اتحادیه هستیم. از آنجا که غالب اعضای هئیت مدیره اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، خود دارای نمایشگاه اتومبیل هستند، این سوال جدی مطرح است که در چنین شرایطی چگونه می توان انتظار داشت، اعضای هیئت مدیره منصفانه عمل کنند و منافع تمامی اعضا را در نظر بگیرند.

متاسفانه وجود نمایشگاه داران غیرمجاز و فاقد گواهی نامه، فروش خودروهای تقلبی و تصادفی به نام خودرو صفر؛ زدوبند در بازار برای افزایش قیمت از جمله مشکلات موجود در این صنف است که گویا هیچ کس در اتحادیه نمایشگاه داران حاضر به پاسخگویی نیست. علی رغم پیگیری ها پردیس خودرو در اعلام اسامی نمایشگاه داران غیرمجاز از سوی مسئولین اتحادیه، ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده است. 

این در حالی است که رئیس اتحادیه نمایشگاه داران، به جای توجه و بررسی مشکلات موجود در صنف خود، پا را فراتر نهاده و به نمایندگی از سازمان حمایت به دنبال برخورد با شرکت های غیرمجاز واردکننده خودرو است. اینکه ایشان طبق چه اسناد و اطلاعاتی در این خصوص بارها در رسانه ها اظهارنظر می کند، خود جای بسی تامل است. حتی به فرض اثبات غیرمجاز بودن برخی از شرکت های واردکننده، اتحادیه نمایشگاه داران طبق چه مجوزی مبادرت به این کار می نماید، از دیگر ابهامات مسئله است.

حضور پررنگ و جهت دار رئیس اتحادیه نمایشگاه داران در عرصه رسانه علیه برخی از شرکت های واردکننده خودرو، معنادار باشد. آیا بهتر نیست سعید موئتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو به جای برخورد با شرکت های واردکننده خودرو به نمایشگاه داران غیرمجاز رسیدگی نماید؟ به نظر می رسد ایشان به جای اظهارنظر در این خصوص که هیچگاه در حیطه مسئولیت وی نیست، به این سوال پاسخ دهد، که آیا اتحادیه نمایشگاه داران، حق گرفتن کمک های مردمی از برخی نمایشگاه داران را دارد؟ و به طور گرفتن کمک های مردمی از اعضای اتحادیه به چه هدفی صورت می گیرد؟

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب