icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ارزیابی کیفی خودروها ویژه شهریور ماه اعلام شد

ارزیابی کیفی خودروها ویژه شهریور ماه اعلام شد

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سواری داخلی  در شهریور ماه را اعلام کرد.

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل سایپا 131 و سایپا 132 همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان نیز، خودروهای ساندرو، 207 اتوماتیک، پارس تندر و تندر 90 پلاس اتوماتیک چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

همچنین تندر 90 پارس خودرو و ایران خودرو، آریو، رانا، پژو 206، دنا پلاس و پژو 206 صندوق‌دار سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای دنا، دانگ فنگ اچ‌30، سمند سورن و سمند تبریز نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو پارس، پژو 405، ساینا، تیبا هاچ‌بک  و تیبا  در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، هیوندای‌ آی‌10 چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. چانگان CS35، آریزو 5، جک J5 و برلیانس اچ‌330 سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، هیوندای آی‌20 و سراتو چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. تیگو 5 و جک S5 نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان نیز نیومزدا 3 و سوزوکی گراندویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب