icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام شرایط فروش اقساطی جک J4 آپشنال کرمان موتور ویژه شهریور 1401

اعلام شرایط فروش اقساطی جک J4 آپشنال کرمان موتور ویژه شهریور 1401

کرمان موتور شرایط فروش جک J4 آپشنال بصورت نقد و اقساطی را اعلام کرد

پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"فروش فوق العاده جک J4 آپشنال کرمان موتور با قیمت مصوب 520 میلیون تومان به صورت اقساطی با موعد تحویل 90 روز کاری و جریمه تاخیر 3 درصد ماهیانه از روز چهارشنبه مورخ 9 شهریور 1401 الی 15 شهریورماه اجرا می شود. 

این خودرو به امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری، مالتی مدیای جدید، ترمزهای دیسکی 4 چرخ و چراغ دی لایت مجهز شده است.افرادی که مایل به مشارکت در این طرح فروش هستند، می توانند برای خرید این خودرو با اقساط 18 ماهه و 30 ماهه اقدام نمایند. جک J4 با رنگ های سفید، مشکی میکا، خاکستری طوسی، آبی زنگاری، قهوه ای و نقره آبی در این طرح عرضه شده است. ثبت نام برای این خودرو، از طریق مراجعه به نمایندگی های کرمان موتور قابل خریداری است.

متقاضیان خرید این محصول می توانند با به دو روش اقساط 18 ماهه و 30 ماهه این خودرو را خریداری نمایند. در روش اقساط 18 ماهه این خودرو با پیش پرداخت 275 میلیون تومان و 6 طی  قسط به مبلغ 46 میلیون و 500 هزار تومان قابل خریداری است.

 

همچنین در روش اقساط 30 ماهه مشتریان می توانند با پیش پرداخت 250 میلیون تومان و 10 قسط 25 میلیون و 600 هزار تومانی این خودرو را خریداری نمایند. این محصولات با مدل 1401 به مشتریان تحویل داده خواهد شد و سند تا پایان اقساط در رهن شرکت قرار می گیرد. خودروهای عرضه شده در این طرح فاقد بیمه بدنه می باشند.

 

 

لایت مجهز شده است.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب