icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام شرایط فروش جدید دایون Y5 /جدول

تویوتا لندکروز 2022 و دایون Y5 ،خودروهایی که برای داشتنشان باید صبر داشته باشید

اعلام شرایط فروش جدید دایون Y5 /جدول

شرکت کیان موتور وارنا پس از نخستین فروش محصولات خود اینبار رو به پیش فروش تک محصول خود یعنی دایون Y5 رو اورده است چرا که برای ادامه حیات خود نیاز به تامین سرمایه دارد و چه چیز بهتر از این که در این بازار نابسامان سرمایه مردم را جمع آوری کنید. در جدیدترین شرایط فروش این شرکت خودرو، 90 روز کاری دیگر که حدود 110 روز غیر کاری خواهد بود ،تحویل مشتریان می گردد.

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-این روزها برخی از خودروسازان خصوصی در حال صید بهترین ماهی ها از آب گل آلود بازار بلبشوی ایران هستند. چرا که عطش بالای تقاضا برای خرید خودرو منجر به حباب های بسیار قابل توجهی شده است .

کیان موتور وارنا در جدیدترین شرایط فروش خود رو به تحویل مدت دار آورده است.این خودروساز خصوصی جوان برای تامین سرمایه خود دایون Y5 را با مدت زمان 90 روز کاری پیش فروش نموده در حالی که 50 درصد از مبلغ خودرو در همان ابتدا دریافت می کند. این در حالی است خودروی دایون Y5 در خود چین هم مشتری چندانی ندارد و این آماره فاجعه بار فروش منجر شده که در هیچ یک از آمارهای رسمی فروش خودرو در چین جایی نداشته باشد.اما در ایران برای داشتن این شاسی بلند بی نام و نشان باید تقریبا 110 روز منتظر بمانید.جالب بدانید مردمان کشورهای دیگر برای داشتن یک لندکروز 2022 بسیار مدرن باید منتظر بمانند ما در ایران برای خرید دایون Y5 آن هم با قیمت های نجومی.

ضمنا فراموش نکنید که قیمت خودرو قطعی نبوده و الباقی ملبغ باید با توجه به مبلغ اعلامی در زمان تحویل تکمیل گردد. به عبارتی اگر قصد سرمایه گذاری دارید باید بدانید شاید قیمت قطعی اعلام شده خیلی فراتر از قیمت امروز این خودرو باشد.

 

شرایط فروش دایون Y5

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب