icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام شرایط فروش فردا SX5 از سوی خودروسازی فردا +جدول

اعلام شرایط فروش فردا SX5 از سوی خودروسازی فردا +جدول

خودروسازی فردا از جدید خودروسازان کشور قصد دارد در هقته جاری پیش فروش نقدی کراس اوور فردا SX5 را آغاز کرده است.

یکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در حال حاضر خودروسازی فردا شرایط فروش SX5 را بر روی وبسایت رسمی خود به آدرس Fardaco.com بارگذاری کرده است. بر اساس بخشنامه فروش این شرکت، فردا SX5 با مدل ۱۴۰۰ و با موعد تحویل ۶۰ روزه به دست خریداران خواهد رسید. در حال حاضر خودروسازی فردا قیمت مصوب ۶۲۹ میلیون تومان را برای کراس اوور جدید خود در نظر گرفته و در اولین طرح فروش SX5، تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومان را به مشتریان اعطا می کند. به عبارت ساده تر مبنای قیمت فردا SX5 برای مشتریان اولین طرح فروش این کراس اوور ۵۸۹ میلیون تومان خواهد بود.

برای ثبت نام این خودروی جدید به پیش پرداخت ۲۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیاز است. همچنین یک ماه پس از انجام فرایند ثبت نام، ودیعه دومی به ارزش ۱۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است. خودروسازی فردا اعلام کرده است که به مبالغ ودیعه مشتریان SX5 سود مشارکت ۱۸ درصد تعلق می گیرد. همچنین در زمان تحویل خودرو الباقی بهای SX5 پس از کسر سود مشارکت به حساب شرکت واریز خواهد شد. همچنین این شرکت در شرایط فروش فردا SX5 اعلام کرده است که هزینه های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث خودرو بر عهده شرکت است و به معنای ساده تر، مشتریان پس از تحویل خودرو متحمل هزینه اضافه ای نخواهند شد.

با توجه به اطلاعات اولیه، فرایند تجهیز خط تولید فردا SX5 در کارخانه سمنان به پایان رسیده و همچنین محموله قطعات این کراس اوور جدید در انبار این خودروساز تخلیه شده است.

با توجه به شرایط محدودیت های کرونایی، شرکت خودروسازی فردا امکان بازدید از SX5 را شوروم فضای باز خود فراهم کرده و مشتریان می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، بینه کوچه عاج و سلمان از فردا SX5 دیدن کنند و در صورت تمایل فرایند ثبت نام را طی نمایند.

نام خودرو مدل قیمت مصوب (تومان) قیمت فروش ویژه (تومان)
فردا SX5 اتوماتیک ۱۴۰۰ ۶۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۵۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰
 
 
شرایط فروش فردا SX5

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب