icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام شرایط فروش کلوت همراه با افزایش قیمت،گرانی هایی که حساب و کتاب ندارد

اعلام شرایط فروش کلوت همراه با افزایش قیمت،گرانی هایی که حساب و کتاب ندارد

مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش خود قیمت پیکاپ چینی گمنام کلوت را  40 میلیون تومان گران کرد. این در حالی است از زمان رونمایی و نخستین فروش مکث موتور کمتر از 2 ماه می گذرد و در این مدت نه نرخ دلار تغییر چندانی داشته و نه حامل های انرژی ،دستمزد و غیره .

یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در حالی که خودروسازان خصوصی دیگر که از مدیران چینی بهره می برد از تغییر رویکرد بازار و حضور برند های مختلف احساس ترس نموده و قیمت محصولات خود را عناوین مختلف ارزان کرده اند ،مکث موتور  بعنوان یک تازه وارد کارنابلد قیمت تنها محصول خود که یک پیکاپ گمنام چینی است را در جدیدترین شرایط فروش خود حدود 5درصد یا 40 میلیون تومان افزایش داده است.این در حالی است که کلوت تازه رونمایی و وارد بازار شده و افزایش قیمت در حالی که مولفه های قیمت گذاری نظیر نرخ ارز تغییر نکرده است ،کاملا عجیب به نظر می رسد.

بهتر است بخوانید:

بررسی و معرفی پیکاپ کلوت یا همان دایون V5 ؛ مکث موتور یک کوتوله دیگر در صنعت خودرو

 مشخصا مسیری که مکث موتور برای قیمت گذاری در نظر گرفته به بیراه خواهد رفت چرا که با حضور برند های جدید در بازار انحصار محصولات چینی در بازار از بین رفته و کسانی برنده خواهند شد که محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب داشته باشند و در خدمات پس از فروش هم حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

در حال حاضر رقبایی نظیر جک T8 کرمان موتور ،آمیکو آسنا که از ظاهری بهتر بهره می برد و دارای شبکه بسیار گسترده تری از خدمات پس از فروش را نیز برخودار هستند گزینه های بهتری به نظر می رسد. البته در این بین ایران خودرو به تازگی عرضه نسخه فیس لیفت و جدید فوتون تانلند را آغاز کرده که می تواند رقیب جدی برای دیگر پیکاپ های موجود در بازار نظیر کلوت باشد.چرا که کمپانی فوتون ،خودروساز بزرگ و به نامی در چین است در حالی که پیکاپ کلوت محصولی از دایون خودروساز گمنام چینی در بخش خودروهای سبک است.همچنین فوتون ایران خودرو در تمامی شهرهای ایران دارای نمایندگی خدمات پس از فروش است در حالی که تعداد نمایندگی های فعلی مکث موترو کمتر از انگشتان یک دست است.

 

شزایط فروش مکث موتور کلوت

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب