icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام شرایط پیش فروش دیگر از دایون y5،پیش فروش های سریالی در جهت جذب سرمایه یا رفع نیاز بازار

اعلام شرایط پیش فروش دیگر از دایون y5،پیش فروش های سریالی در جهت جذب سرمایه یا رفع نیاز بازار

شرکت کیان موتور وارنا، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش صنایع خودروسازی ایلیا برای بار سوم فروش تک محصول خود یعنی دایون Y5  را آغاز خواهد کرد. این شرکت در تاریخ 24 بهمن ماه بخشنامه ای دیگر برای فروش اعلام کرده بود. قابل ذکر است کیان موتور در زمان رونمایی هم یکبار دیگر فروش این خودرو را در دستور کار قرار داده بود.

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-این شرکت در دومین برنامه فروش خود قول تحویل 90 روزه را داده بود. حالا تنها پس از 30 روز از دومین برنامه فروش این شرکت بار دیگر پیش فروش دیگر را به اجرا گذاشته که احتملا باز هم تحویل 90 روزه کاری را در برنامه قرار داده است. مشخص نیست که این شرکت چه میزان تولید در ماه دارد که تنها پس از 30 روز غیر کاری برنامه پیش فروش دیگر را به اجرا گذاشته است در حالی که هنوز از برنامه پیش فروش قبلی مدت اندکی گذشته و مشخص نیست که کیان موتور می تواند به تعهدات خود در زمان مقرر عمل کند یا خیر.

خیلی بهتر بود این شرکت در خصوص میزان واقعی تولید خود در ماه، شفاف سازی نماید تا خریداران با چشمانی باز برای پیش خرید دایون اقدام نمایند.

نکته قابل توجه دیگر که خریداران این دست از خودرو باید بدانند این است با توجه به آزاد سازی محدود واردات خودرو در سال آینده احتملا قیمت خودروهای وارداتی اندکی کاهش خواهد یافت و تاثیر آن برای روی قیمت محصولات چینی نیز محسوس خواهد بود. لذا اگر برای سرمایه گذاری خودروهای چینی تولیدی داخل را خریداری می کنید حواستان جمع باشد که احتملا سود چندانی نخواهید کرد.اما اگر برای استفاده شخصی نیاز دارید مسئله طور دیگری خواهد بود.

در نهایت هم باید بگوییم آینده خودروسازی های جوانی که این روزها با احداث یک سوله ،خودروساز شده اند در هاله ای از ابهام قرار دارد و ادامه دار بودن فعالیت همگی آنها مشخص نیست لذا در خرید های خود کاملا با چشمانی باز اقدام نمایید.

در ادامه اباغیه این خودروساز را مشاهده خواهید نمود:

شرکت کیان موتور وارنا، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش صنایع خودروسازی ایلیا، پیش فروش دایون Y5 را در تاریخ سه شنبه 24 اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت خودروسازی ایلیا به آدرس www.ilia-auto.com آغاز خواهد کرد.

این خودرو با گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و شرایط پیش فروش ۹۰ روزه با پیش پرداخت 4.750.000.000 ریال به صورت علی‌الحساب به فروش خواهد رسید. طبق اعلام روابط عمومی شرکت کیان موتور وارنا، تعداد عرضه در این فروش محدود خواهد بود.

برای آشنایی با این خودرو بهتر است مقالات ذیل را مطالعه فرمایید:

به بهانه آغاز فروش دایون y5 :آیا آفرودر های چینی واقعا شاسی بلند های آفرودی هستند؟

 

معرفی و بررسی دایون Y5 کیان موتور وارنا ؛ یک چینی ناآشنای دیگر و تکرار احتمالی تجربه ای تلخ

 

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب