icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام نخستین شرایط فروش وانت تاگا در دو نسخه استاندارد و کشیده

اعلام نخستین شرایط فروش وانت تاگا در دو نسخه استاندارد و کشیده

شرکت پادران موتور بخشنامه فروش اقساطی پیکاپ تاگا، طرح فروش اقساطی وانت دوکابین تاگا در دو مدل ویلبیس استاندارد و لانگ در مرداد ۱۴۰۲ را اعلام کرد. 

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-حدود یک سال پیش در تیرماه ۱۴۰۱ شرکت پادران موتور پیکاپی بنام تاگا را رونمایی کرد و حالا اولین دوره فروش این خودرو آغاز شده است.  حدود یک سال پیش در تیرماه ۱۴۰۱ شرکت پادران موتور پیکاپی بنام تاگا را رونمایی کرد و حالا اولین دوره فروش این خودرو آغاز شده است. پادران موتور پیکاپ تاگا را در دو مدل استاندارد و کشیده عرضه می‌کند که دومی ۳۱۰ میلی‌متر فاصله محوری و طول بیشتری دارد. این پیکاپ به‌صورت اقساطی با تحویل ۳۰ روزه عرضه می‌شود. قیمت تاگا برای نسخه استاندارد یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان و برای نسخه کشیده یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان اعلام شده است.

وانت تاگا محصول یک شرکت چینی بنام کینگ ‌لینگ موتورز (Qingling Motors) است. کینگ لینگ پس از سال‌ها مونتاژ محصولات ایسوزو، در سال ۲۰۱۷ پیکاپ تاگا را به‌عنوان اولین محصول با برند خودش معرفی کرد. این پیکاپ بر اساس نسل قبلی ایسوزو D-Max ساخته شده و از لحاظ فنی و تکنولوژی بشدت مبتنی بر پیکاپ ایسوزو است. در ژانویه ۲۰۲۱ نیز کینگ لینگ نسخه جدیدی از وانت خود را با نام تاگا H معرفی کرد. این نسخه‌ای لوکس‌تر و سطح بالاتر از وانت تاگا معمولی محسوب می‌شود که از نمای جلویی کاملاً جدیدی بهره می‌برد.

در کشورمان نیز همین نسخه جدیدتر تاگا H عرضه می‌شود. تاگا با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی تولید می‌شود که پادران موتور قصد دارد هردو را در ایران ارائه کند اما فعلاً در اولین سری فروش، این پیکاپ با موتور ۱.۸ لیتری بنزینی توربو و گیربکس دستی ارائه شده است. این موتور ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

شرایط فروش تاگا

شرایط فروش تاگا

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب