icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو افتتاح اولین مرکز تخصصی آموزش و تست درایو خودروهای رنو و تویوتا در ایران

افتتاح اولین مرکز تخصصی آموزش و تست درایو خودروهای رنو و تویوتا در ایران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- هلدینگ ناصح در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، هفته گذشته اقدام به راه اندازی اولین مرکز اختصاصی آموزش و تست درایو خودروهای تویوتا و رنو در ایران نمود. مساحت این مرکز 4300 متر است که قرار است در آینده نزدیک امکان تست محصولات جیلی نیز به آن اضافه شود. در این مرکز علاوه بر تست درایو، به صورت دوره ای پرسنل هر دو شرکت تحت آموزش های های لازم فروش، خدمات و ... قرار می گیرند تا ارائه خدمات به مشتریان در به روزترین سطح کیفی خود انجام شود.

 تست درایو رنو

در این مراسم یاشار فرونچی، سرپرست فروش و بازاریابی محصولات تویوتا در ایران عنوان کرد : در تمامی دنیا برندهای معتبر احترام خاصی برای مشتریان خود قائل هستند. ما نیز در راستای این مسئولیت وظیفه خود دانستیم تا با ایجاد این مرکز تست درایو برای مشتریان این امکان را فراهم آوریم که قبل از خرید محصولات تویوتا از کم و کیف خودروها با خبر شوند

تست درایو رنو

همچنین شیما رضایی مسئول فروش و بازاریابی شرکت نگین خودرو با اشاره به این موضوع که تست درایو شهری رنو از سال گذشته در ۱۳ شهر ایران در حال انجام است، بیان کرد: شرکت نگین خودرو همواره سعی کرده تا امکانات خوبی را برای مشتریان در امر خرید محصول فراهم آورد. از همین رو با ایجاد این مرکز تست درایو سع کرده ایم بر باور خود در خصوص احترام و تکریم مشتری جامه عمل بپوشانیم. تست درایو محصولات رنو کاملا رایگان بوده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به وب سایت رسمی شرکت به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه نمایند.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب