icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو افزایش هزینه های شمارگذاری خودرو ها

افزایش هزینه های شمارگذاری خودرو ها

پردیس خودرو:هزینه شمارگذاری خودروها با تصویب نمایندگان مجلس به تصویب رسید به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در جریان بررسی لایحه بودجه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی علیرغم مخالفت نماینده دولت به تصویب اکثریت نمایندکان مجلس رسید. در این قانون هزینه شماره گذاری سال 94 برای خودروهای که ارزش آنها بالای 500 میلیون مبلغ 1 میلیون ریال و برای خودروهای که ارزش آنها کمتر 500 میلیون ریال مبلغ 500 هزار ریال می باشد. این هزینه شامل عملیات نقل انتقال ، نوشماره وغیره می باشد. در جریان این بررسی نمایندگان موافق برای دفاع از این طرح عنوان کردند: با این قانون درآمدهای نیروی انتظامی بالا رفته و این نهاد انتظامی برای پیشبرد اهداف جدید خود دارای بودجه کافی خواهد شد و همچنین نمایندگان موافق عنوان کردند که در سالهای قبل هزینه شماره گذاری برای خودروهای گران قیمت و ارزان قیمت یکسان بود و این فشار را بر اقشار کم درامد بیشتر می کرد ولی در این طرح با بالا رفتن مبلغ خودرو هزینه شمارگذاری بیشتر خواهد شد. اما نمایندگان مخالف عنوان کرده اند نباید جبران هزینه نهاد های مختلف بر روی دوش مردم گذاشت و بر این جبران کسری باید مانند کشور های دیگر سوخت را به قیمت منطقی برسانیم. نماینده مجلس در مخالف با این طرح عنوان داشته که این قانون باعث تاثیر منفی بر رفاه مردم خواهد داشت. در پایان جلسه با 197 رای مثبت این لایحه به تصویب رسید. قابل ذکر است هزینه شماره گذاری در سال های قبل برابر با 400 هزار ریال بوده است.

دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:هزینه شمارگذاری خودروها با تصویب نمایندگان مجلس  به تصویب رسید.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در جریان بررسی لایحه بودجه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی علیرغم مخالفت نماینده دولت به تصویب اکثریت نمایندکان مجلس رسید.

در این قانون هزینه شماره گذاری سال 94 برای خودروهای که ارزش آنها بالای 500 میلیون مبلغ 1 میلیون ریال و برای خودروهای

که ارزش آنها کمتر 500 میلیون ریال مبلغ 500 هزار ریال  می باشد. این هزینه شامل عملیات نقل انتقال ، نوشماره  وغیره می باشد.

در جریان این بررسی نمایندگان موافق برای دفاع از این طرح عنوان کردند: با این قانون درآمدهای نیروی انتظامی بالا رفته و این نهاد انتظامی برای پیشبرد اهداف جدید خود دارای بودجه کافی خواهد شد و همچنین نمایندگان موافق عنوان کردند که در سالهای قبل هزینه شماره گذاری برای خودروهای گران قیمت و ارزان قیمت یکسان بود و این فشار را بر اقشار کم درامد بیشتر می کرد ولی در این طرح با بالا رفتن مبلغ خودرو هزینه شمارگذاری بیشتر خواهد شد.

اما نمایندگان مخالف عنوان کرده اند نباید جبران هزینه نهاد های مختلف بر روی دوش مردم گذاشت و بر این جبران کسری باید مانند کشور های دیگر سوخت را به قیمت منطقی برسانیم.

نماینده مجلس در مخالف با این طرح عنوان داشته که این قانون باعث تاثیر منفی بر رفاه مردم خواهد داشت.

در پایان جلسه با 197 رای مثبت این لایحه به تصویب رسید.

قابل ذکر است هزینه شماره گذاری در سال های قبل برابر با 400 هزار ریال بوده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب