icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو امکان ثبت سفارش وارد کنند گان غیر رسمی از امروز

امکان ثبت سفارش وارد کنند گان غیر رسمی از امروز

روابط عمومی انجمن وارد کنندگان خودرو از امکان مجدد ثبت سفارش خودرو برای نمایندگی غیر رسمی خبر داد.

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"   از روز گذشته ثبت سفارش برای وارد کنندگان غیر رسمی یا همان گری مارکت بسته شده است تا همچنان شاهد حواشی واردات خودرو باشیم. اما امروز روابط عمومی انجمن وارد کنندگان خودرو اعلام کرد با توجه به پیگیریهای انجام شده، مجددا فرآیند ثبت سفارش برای شرکت‌های غیرنماینده فعال و کد هشت رقمی نیز در روز جاری مطابق هفته قبل صادر گردیده است.

 

،فرهاد احتشام‌زاد اظهار کرد: از امروز صبح سایت ثبت سفارش برای شرکتهای واردکننده غیرنمایندگی رسمی، مجددا فعال شد و امکان ثبت سفارش برای این دسته از واردکنندگان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در پیگیری‌های صورت گرفته دلیل توقف دو روزه ثبت سفارش واردات خودرو برای شرکتهای غیرنمایندگی رسمی را متوجه نشدیم اما به هر حال صرف برطرف شدن مشکل مهم است زیرا فعال بودن واردکنندگان غیر رسمی در کنار نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی، مثبت بوده و باعث افزایش رقابت و تعدیل قیمتها در این بازار می‌شود.

احتشام‌زاد با انتقاد از بسته شدن مجدد ثبت سفارش در روز گذتشه اظهار کرده بود:” هنوز دلیل رسمی در این باره اعلام نشده است و در حال پیگیری آن هستیم اما واقعیت این است که توقف ثبت سفارش برای شرکت‌های غیرنمایندگی برخلاف دستورالعمل صریح ابلاغی دولت است که براساس آن هر واردکننده‌ای می‌تواند با عقد قرارداد با شرکت نمایندگی رسمی و خرید گارانتی و خدمات پس از فروش، نسبت به ثبت سفارش و واردات خودرو اقدام کند”.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب