icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین خودروی الکتریکی کشور رونمایی شد.

اولین خودروی الکتریکی کشور رونمایی شد.

شرکت مدیران خودرو در اولین سمپوزیوم خودروهای برقی- هیبریدی با اسپانسری طلایی شرکت مدیران خودرو،از اولین خودروی الکتریکی تولیدی در کشور رونمایی کرد.

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت مدیران خودرو در اولین سمپوزیوم خودروهای برقی- هیبریدی با اسپانسری طلایی شرکت مدیران خودرو،از اولین خودروی الکتریکی تولیدی در کشور رونمایی کرد.

 

 

اولین خودروی الکتریکی کشور رونمایی شد.

به گزارش گروه خبر بین المل "پردیس خودرو" مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو از عزم راسخ این شرکت برای تولید خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست خبر داد.آقای امیری در ادامه صحبت های خود گفت :این شرکت در راستای حفظ محیط زیست بعنوان نخستین خودروساز اولین خودروی الکتریکی را تولید و روانه بازار خواهد کرد.

وی در خصوص محصول الکتریکی این شرکت گفت :این محصول یک خودروی مدرن و جذاب شهری می باشد که می تواند برای ایرانی یک تجربه جدید باشد.

قابل ذکر است محصول الکتریکی مدیران خودرو همان MVM110 جدید فیس لیفت شده می باشد که چند روز گذشته نمونه بنزینی آن رونمایی شده است . قدرت موتور الکتریکی این خودرو ۲۲.۳ کیلووات بر ساعت و ۵۷ اسب بخار است.

 

اولین خودروی الکتریکی کشور رونمایی شد.

امید است با حمایت های دولت و ایجاد زیر ساختها و توسعه برای استفاده آسان تر از این محصول، این اقدام شرکت مدیران خودرو زمینه سازی باشد برای ترویج فرهنگ مصرف خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست، چرا که این قبیل خودروها می توانند کمک فراوانی به اقتصاد ملی و جلوگیری از به هدر رفتن منابع و حفظ محیط زیست کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب