icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین نمایش پژو 207 اتومایک صندوقدار با سقف پاناروما در نمایشگاه خودروی تهران 97

اولین نمایش پژو 207 اتومایک صندوقدار با سقف پاناروما در نمایشگاه خودروی تهران 97

گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه خودروی تهران برای اولین بار پژو 207 صندوقدار با سقف شیشه ای را به نمایش عمومی گذاشت.این نسخه خاص که با نام 207 صندوق دار آپشنال عرضه خواهد شد علاوه بر پاناروما دارای امکانات دیگری نیز می باشد.

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-پردیس خودرو-ایران خودرو برای حضور در نمایشگاه تهران ترجیح داده بود که به جای نمایش محصولات خود بیشتر بر روی توانمندی قطعه سازی کشور تاکید نماید. از همین رو فقط تعدای از خودروهای تکراری در غرفه این شرکت قابل مشاهده است. اما تنها نکته  که شاید برای بازدید کنندگان جذاب باشد اولین حضور پژو 207 اتوماتیک با سقف شیشه ای است.

پژو 207 سقف شیشه ای

يكى از آپشن‌ هایی که در چند سال اخیر بر روی خودروهای لوکس قرار می‌گیرد و رفته‌ رفته متداول می‌ شود، سقف پاناروما است. این نوع سقف به گونه ای طراحی شده که قابلیت دیدن فضای بیرون از خودرو را به صورت کامل برای سرنشینان آن فراهم کرده است و نیز دارای جنس بسیار مقاومی بوده که در صورت تصادف و یا چپ کردن مانع از وارد شدن هرگونه صدمه ای به سرنشینان می‌ شود.

پژو 207 سقف شیشه ای

البته قابل ذکر است این سقف بصورت مونروف بوده و قابلیت بسته و باز شدن ندارد.همچنین کاور پارچه ای این سقف در داخل کابین بصورت برقی نیست و سرنشنیان باید با دست این پوشش را به عقب بکشند.

پژو 207 سقف شیشه ای

در همین رابطه معاون مديرعامل در بازاريابى و فروش ايران خودرو از توليد و عرضه محصولاتی نظیر پژو 207 و دناپلاس با سقف پانوراما در آينده‌ اى نزديك خبر داد. فروش این محصولات احتمالا در نیمه اول سال 98 آغاز خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب