icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین نمونه جک جی 4 وارد کرمان موتور شد

خانواده جک بزرگتر شد

اولین نمونه جک جی 4 وارد کرمان موتور شد

شرکت کرمان موتور به منظور انجام تست های مختلف ، اخذ استاندارد های و مراحل بازار سنجی اولین نمونه از جک جی 4 را وارد ایران نمود.

یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت کرمان موتور  موفقیت خود را دهه اخیر مدیون محصولات جک بوده بطوریکه نقطه عطف این شرکت را می توان به محصولاتی نظیر جک S5 و جک جی 5 محسوب کرد. حالا هم این شرکت کرمانی قصد دارد یکی دیگر از اعضای این خانواده را به بازار ایران عرضه کند. جک جی 5 بعنوان محصول بعدی کرمان موتور در مراحل ابتدایی عرضه و تولید خود بسر برده  و در آینده نه چندان دور باید شاهد این سواری کوچک در خیابان های شهر باشیم.

جک جی 4 در کرمان موتور

از نظر ظاهری جک جی 4 بسیار شبیه به برادر بزرگتر خود جک جی 5 طراحی شده اما از نظر ابعادی کمی کوچکتر جی 5 خواهد بود. جک جی برای پیشرانه خود به یک موتور 1.5 لیتری با حداکثر توان 112 اسب بخار مجهز گردیده و جک جی 4 قادر  است به کمک انتقال قدرت این مقدار توان توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک به حداکثر سرعت 180 کیلومتر دست یابد.طبق مدارک منتشر شده موتور این خودرو دارای استاندارد یور 4 می باشد.

جک جی 4 در کرمان موتور

ظاهرا کرمان موتور این محصول جمع و جور را برای رقابت در بین کلوپ 50 میلیونی ها برگزیده است. باید منتظر ماند تا در آینده کرمان موتور اخبار بیشتری از این خودرو را منتشر  کند.

بهتر است بخوانید:

 

معرفی و نقد و بررسی کامل مشخصات فنی جک j4

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب