icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو با تاکسی هوشمند ایران خودرو آشنا شوید

با تاکسی هوشمند ایران خودرو آشنا شوید

ایران خودرو در حاشیه مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسی های شهری کشور از نسخه زرد رنگ سدان H30 کراس بعنوان تاکسی هوشمند رونمایی کرد.

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" اشتباه نکیند منظور از هوشمند بود این خودروی تجیهز شدن S30 (نسخه سدان H30 کراس S30 نام دارد )به فناوری پیچیده و روز  ایمنی و رفاهی نیست و در حقیقت این خودرو به امکاناتی نظیر تاکسیمتر، سیستم مکان یابی، مسیریاب و سرویس اعزام خودکار و دریافت کرایه با استفاده از کارت شهروندی و کارت بانکی مجهز شده است.همچنین در این تاکسی جدید قرار است خدمات اینترنت رایگان هم به مشتریان ارائه شود.

البته این خودرو با توجه به شعاری که بر روی خودرو در هنگام رونمایی حک شده بود تاکسی متصل است و استفاده از هوشمند برای این تاکسی توسط رسانه دیگر به اشتباه می باشد. در حقیقت این تاکسی با استفاده از اینترینت و رهیاب خود قابلیت اتصال را فراهم کرده و می تواند براحتی انتقال و دریافت داده های مورد نیاز را انجام دهد.

همچنین این تاکسی جدید قابلیت سیستم محاسبه مصرف و مدیریت سوخت خودرو براساس پیمایش را هم خواهد داشت .

استفاده از امکانات فوق برای اولین بار در ایران را به فال نیک گرفته و امیدواریم که این حرکت همچنان ادامه داشته باشد و بصورتی نباشد که پس از عرضه تعداد محدودی از این تاکسی هوشمند ،بدست فراموشی سپرده شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب