icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بازدید از خط تولید سیف خودرو و محصولات بیسو در ایران+فیلم و عکس

بازدید از خط تولید سیف خودرو و محصولات بیسو در ایران+فیلم و عکس

سیف خودرو که از سال جاری حضور خود در بین خودروسازان را اعلام کرده بود بطور رسمی تولید محصولات بیسو را آغاز کرد. این شرکت به منظور تولید محصولات بیسو به سراغ یکی از قدیمی ترین خودروسازان کشور یعنی مرتب خودرو رفته با خرید عمده سهام خطوط تولید این شرکت را در اختیار گرفت.

دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-سیف خودرو روز گذشته از اصحاب رسانه برای بازدید از خط تولید این شرکت دعوت به عمل آورد تا عملا از خطوط تولید خود رونمایی کند. پيمان قمصري معاون اجرايي شركت سيف خودرو در نشست خبری به ایراد پاره از توضیحات پرداخت. وی در ابتدای این جلسه گفت:سیف خودرو در زمانی که خطوط تولید مرتب خودرو را در اختیار گرفت با وضعیت ناگواری روبرو بود که عملا به جز زیر ساخت های جزیی هیچ چیزی قابل استفاده نبود. از این رو در مدت یکسال گذشته و با هزینه بالغ بر 20 میلیارد تومان اقدام به نوسازی و تجهیز کردن این خطوط تولید نمودیم تا امروز شاهد یکی از پیشرفته ترین خودرو موجود در ایران باشیم.

خط تولید بیسو در ایران

وی در ادامه گفت خط این خط تولید که در کیلومتر 20 جاده مخصوص واقع شده است فاز اولیه تولید محصولات ما می باشد اما با رشد تقاضا برای خرید که در حال حاضر هم با آن روبرو هستیم  ،قطعا این خط تولید پاسخگوی نیاز های بازار نخواهد بود. از همین رو قصد داریم تاسیسات دیگر مرتب خودرو واقع در کاشان که از وسعت 1 میلیون متر مربع شامل 23 هزار متر مربع سوله  برخوردار است استفاده نماییم و  در اولین فرصت مهیا تولید محصولات بیسو نمایم تا ظرفیت تولید افزایش یابد. البته مقدمات نوسازی و تجهیز کردن این تاسیسات انجام شده و بزودی کاری اجرایی آن آغاز خواهد شد.

خط تولید بیسو در ایران

قمصری در خصوص خط تولید فعلی سیف خودرو گفت:در خط تولید موجود در تهران دارای محدویت فضا بودیم اما با طراحی های صورت گرفته موفق شدیم در همین فضای محدود خط تولیدی مدرن با تمامی امکانات را مهیای تولید نماییم که یکی از افتخارات ماست. ما در ابتدای تولید اتاق خودرو را بصورت کاملا رنگ شده و کامل وارد خواهیم کرد و مابقی تجهیزات در همین خط تولید بر روی اتاق نصب خواهد شد وسپس وارد مراحل ارزیابی کیفی و نهایتا در پیست موجود در همین کارخانه تست نهایی انجام شود

خط تولید بیسو در ایران

. اما به منظور دست یابی به هدف 20 درصد داخلی سازی قصد داریم در آینده نزدیک اتاق سازی را در داخل ایران انجام دهیم و از همین رو تجهیزات لازم شامل جیک و فیکسچر ها را با قیمتی در حدود 23 میلیارد تومان سفارش گذاری کرده ایم که بزودی مراحل تحویل و نصب آن در تاسیسات کاشان انجام خواهد شد.ما امیداور هستیم با توجه به وجود زیر ساخت های موجود در تاسیسات کاشان بتوانیم از خرداد ماه سال آینده واحد اتاق سازی را با ظرفیت 8 دستگاه در ساعت راه اندازی نماییم از این رو محموله ارسال شده از چین در زمان را اندازی واحد اتاق سازی بصورت  قطعات 9 تکه اتاق وارد ایران خواهد شد.البته فعلا بدلیل عدم برخورداری شرکت ما از خطوط رنگ ،اتاق های تولید شده بصورت برون سپاری به خطوط موجود در ایران رنگ آمیزی خواهند اما برای تجهیز کارخانه به  خط رنگ در آینده  نه چندان دور برنامه ریزی شده است. که بستگی به توجیه اقتصادی خواهد داشت چرا که هزینه بسیار بالایی دارد.

خط تولید بیسو در ایران

معاون اجرايي شركت سيف خودرو در خصوص میزان ظرفیت تولید خط تولید فعلی گفت:در حال حاضر در یک شیف کاری حدود 20 دستگاه از خط تولید خارج خواهد شد که این میزان در شیفت کاری بلند به 27 دستگاه خواهد رسید.همچنین در صورت دو شیف کاری می توانیم تا 48 دستگاه نیز تولید نماییم که سالانه حدود 6500 دستگاه است .اما قطعا این میزان به تعداد قطعات وارد شده از شرکت مادر بستگی خواهد داشت. البته این مقدار در خط تولید تاسیسات کاشان به 130 دستگاه در روز افزایش خواهد یافت که در دو لاین موازی و برای دو محصول بیسو تی 3 و بیسو تی 5 خواهد بود.قابل ذکر است که پس از راه اندازی خط تولید بیسو کاشان ،خط تولید فعلی به منظور تولید آزمایشی محصولات جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خط تولید بیسو در ایران

ایشان ادامه داد:در کارخانه فعلی و در فاز اولیه کراس اوور بیسو تی 3 در حال تولید است و این خودرو جزو معدود خودروهایی است که با استاندارد های 85 گانه در حال تولید است. همچنین از اواخر سال آینده یا همان اسفند با اخذ مجوز 85 گانه و رسیدن پیکج قطعات ،تولید کراس اوور بزرگتر بیسو تی 5 نیز انجام خواهد شد که در صورت نیاز ما توانایی افزایش تیراژ در همین خطوط را خواهیم داشت .

خط تولید بیسو در ایران

قمصری در خصوص کیفیت محصولات تولید گفت:با توجه به حضور متخصصان خبره و آموزش دیده ما از همان ابتدا به سمت تولید با کیفیت بالا حرکت می کنیم تا بتوانیم از موسسه ISQI چهار ستاره ایمنی را دریافت کنیم از همین رو از همان فاز اول تولید با موسسه ISQI همکاری داشته باشیم.همچنین در بخش خدمات پس از فروش نگرشی کاملا مشتری محور داریم از همین رو به سمت خرید مرتب خودرو پیش رفتیم تا بتوانیم از شبکه خدمات فروش این شرکت بهره ببریم ضمن اینکه خود سیف خودرو به سرعت در حال گسترش شبکه خدمات پس از فروش است.در ضمن سیف خودرو به منظور تامین نیاز قطعات یدکی در آینده ،8 درصد ارزش خرید هر خودرو را شرکت مادر را اختصاص به خرید قطعات یدکی داده است تا از همین ابتدا نیاز های مشتریان در این خصوص را بر طرف نماییم.

خط تولید بیسو در ایران

وی در ادامه گفت:در حال حاضر مرحله تولید آزمایشی با 110 نفر پرسنل مستقیم به اتمام رسیده و وارد تولید نهایی شده ایم که با رسیدن پارت دوم قطعات در اسفند ماه وارد تولید انبوه خواهیم شد که قطعا به نفرات بیشتری نیاز خواهیم داشت. از همین رو ما با توجه به ترتیب پیش فروش های انجام شده در زمان مقرر به تمامی تعهدات خود عمل خواهیم نماییم.

خط تولید بیسو در ایران

قمصری در خصوص مشکلات ناشی از تحریم ها و نگرانی ها موجود در عدم توانایی قطعات توضیح داد:چین بزرگترین شریک تجاری ایران است و قطعا راهکارهای مشخصی برای خرید و ارسال قطعات به ایران وجود دارد ضمن اینکه ما به اندازه پیش فروش های انجام شده ،قطعات خریداری گردیده و در حال ارسال به ایران است از این رو نگرانی وجود ندارد.

معاون اجرايي شركت سيف خودرو در انتها گفت:ما برای مشتریان ایرانی در خرداد سال آینده خبر های خوبی داریم و یک خودروهای  بسیار جذاب از سری محصولات بیسو را در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی خواهیم کرد که می تواند برای ایران ها بسیار جذاب باشد.

برچسب ها:

خط تولید بیسو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب