icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو محصولات بورگوارد در تهران رونمایی شد+فیلم رونمایی

بورگوارد وارد ایران شد

محصولات بورگوارد در تهران رونمایی شد+فیلم رونمایی

شرکت کیان موتور وارنا بعنوان نماینده رسمی محصولات بورگوارد تا لحظاتی دیگر از محصولات این شرکت در ایران رونمایی می کند.

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"از چندی پیش بحث حضور محصولات این شرکت آلمانی الاصل در ایران جدی گردید اما شرکت وارد کننده محصولات بورگواراد سعی کرده بود که در سکوت خبری به کار خود ادامه دهد . حالا شرکت کیان موتور وارنا قصد دارد از محصولات بورگوارد در ایران رونمایی کرد. خبرنگار پردیس خودرو در این همایش حضور داشته از همین  بصورت لحظه ای تصاویر مربوط این رونمایی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

تکمیلی:کیان موتور ورانا میزان گارانتی محصولات  بورگوراد با 7 سال یا 150 کیلومتر اعلام کرد که این اتفاق برای اولین بار است در ایران خواهد افتاد.همچنین شرکت کیان موتور وارنا قصد دارد تا پایان سال 1397 محصولات بورگوارد را در ایران تولید کند.

تکمیلی 2:شرکت کیا موتور وارنا قصد دارد میزان گارانتی محصولات خود را به 10 سال یا 300 هزار کیلومتر افزایش دهد. همچنین از اهداف این شرکت کسب رتبه اول خدمات پس از فروش در سال آتی خواهد بود.

تکمیلی 3:در این مراسم از دو مدل بورگوارد BX5 و BX7 رونمایی شد.هر دو محصول در سگمنت کراس اور ها قرار دارند. 

در این مراسم  شرکت کیان موتور وارنا مدل BX-5 را با شعار «آلمانی جوان،پرانرژی و هوشمند» و BX-7 را با شعار «آلمانی لوکس، قدرتمند و باوقار» و با قیمتی حدود 250 الی 300 میلیون روانه بازار خواهد نمود.

خودروسازی بورگوارد یکی از قدیمی ترین برند های خودروسازی آلمان محسوب می گردد که تا قبل از جنگ جهانی دوم بسیار مشهور و در عین حال بود. اما بعد از این جنگ و حدود نیم قرن خبری از این خودروساز آلمانی نبود تا نهایتا در سال 2008 بورگوارد به کمک چینی ها دوباره احیا شد. خط تولید محصولات فعلی در تنها کارخانه این شرکت واقع در پکن تولید می گردد اما این شرکت در صدد است که بزرگترین کارخانه خود را در شهر برمن آلمان تاسیس کند.از مهمترین مزایای این برند ساخت بیشتر قطعات  توسط کارخانه بوش آلمان می باشد.

پیشا پیش از پایین بودن کیفیت تصاویر عذر خواهی می کنیم اما بدلیل اینکه خبر نگار پردیس خودرو به صورت غیر رسمی در این همایش حضور داشت از همراه داشتن دوربین مناسب معذور بود.

 

بهتر است بخوانید:

 

نقد و بررسی مشخصات فنی بورگوارد BX7:آلمانی باوقار

بورگوارد BX5:بررسی مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب