icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تاکید انجمن ماشین‌سازان آلمان به ادامه تجارت با ایران

تاکید انجمن ماشین‌سازان آلمان به ادامه تجارت با ایران

در پی خروج امریکا از توافق برجام، تیلو بروتمان، مدیرعامل انجمن ماشین‌سازان آلمان (VDMA) گفت اگر ایران تصمیم به پایبندی به برجام بگیرد، تجارت بین آلمان و ایران همچنان امکانپذیر است.

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- بروتمان گفت:«درپی اعلام دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، توپ سیاسی حالا در زمین تهران است. تهران باید تصمیم بگیرد که آیا توافق هسته‌ای را مستقل از حضور امریکا ادامه می‌دهد یا نه. که این البته بهترین راه حل برای همه طرف‌های توافق است».

 رئیس انجمن ماشین‌سازان آلمان می‌گوید برقراری روابط تجاری بین ایران آلمان همچنان امکانپذیر است:«تا زمانی که اتحادیه اروپا تحریم‌هایش را مجددا علیه ایران اعمال نکند، امکان تجارت با ایران همچنان وجود دارد. VDMA همچنان از همه اعضایش در تجارت با ایران حمایت می‌کند».

 مدیرعامل VDMA در حالی از ادامه تجارت با ایران حرف می‌زند که در سال 2017، صادرات ماشین‌آلات به ایران 21 درصد رشد داشت و به 901 میلیون یورو رسید. آلمان در رتبه دوم صادرات ماشین‌آلات به ایران قرار دارد. رتبه اول در اختیار چین است که 2.3 میلیارد یورو به ایران صادرات داشت و رتبه سوم هم به ایتالیا با صادرات 897 میلیون یورو ماشین‌آلات اختصاص دارد.

 انجمن ماشین‌سازان آلمان (VDMA) بزرگ‌ترین اتحادیه صنف ماشین‌آلات صنعتی آلمان است که بیش از 3200 عضو دارد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب