icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تسریع در تولید محصولات بیسو با عمق داخلی سازی بیشتر

تسریع در تولید محصولات بیسو با عمق داخلی سازی بیشتر

نمایشگاه "فرصت های ساخت داخل و رونق تولید "مکانی بود که خودروسازان داخلی برای همکاری با شرکت های دانش بنیان در صدد افزایش میزان عمق داخلی سازی بودند. یکی از این خودروسازان ،سیف خودرو بود که به تازگی محصولاتش بدستان مشتریان رسیده است.

یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-سیف خودرو از اواخر سال گذشته با راه اندازی خطوط تولید خود عملا به جمع خودروسازان داخلی پیوست تا مشتریان ایرانی به محصولات نوین و با فناوری های جدید چین دسترسی بیشتری داشته باشند. این شرکت در وهله اول کراس اوور بیسو T3 را تولید نمود و سپس قصد دارد بیسو T5 را نیز در آینده نزدیک به بازار عرضه نماید. سیف خودرو به مانند برخی از چینی سازان وطنی در این نمایشگاه حضور به هم رسانده تا بتواند با همکاری صنعت گران دیگر و شرکت های دانش بنیان میزان درصد داخلی سازی محصولات خود را افزایش دهد. در حاشیه این نمایشگاه فرصتی دست داد تا مصاحبه جامع با مدیر پروژه این شرکت جناب مهندس حبیبی داشته باشیم تا از آخرین وضعیت تولید محصولات بیسو در ایران مطلع گردیم.

غلمرضا حبیبی  مدیر سیف خودرو

آقای حبیبی در ابتدای صحبت های خود اشاره کرده میزان درصد داخلی سازی محصولات بیسو در حال حاضر حدود 12 درصد از بزودی و در دو ماه های آینده این میزان به 18 درصد و در شش ماه آینده 20 درصد افزایش خواهد یافت. ایشان در ادامه گفت:در حال حاضر قطعاتی مانند لاستیک ها ،شیشه ،اگزوز و غیره بصورت داخلی سازی در خط تولید محصولات بیسو قرار دارد و قصد داریم در آینده دیگر موارد نظیر مولتی مدیا ،باتری ،دسته سیم ،جعبه ابزار و غیره را نیز بصورت داخلی سازی وارد خطوط تولید نماییم.

داخلی سازی سیف خودرو

مدیر پروژه سیف خودرو نیز اشاره کرد در قرار داد با شرکت مادر ما مجوز تولید محصولات بیسو با 40 درصد داخلی سازی را داریم و هدف نهایی ما این است که بتوانیم به این میزان دست پیدا کنیم. ما در حال حاضر بدنه خودرو را بصورت رنگ شده وارد کشور می کنیم اما قرار است در آینده خطوط تولید ، مونتاژ و همچنین خط رنگ در تاسیسات ما واقع در سایت کاشان به مرحله بهره بردای برسد. البته کلیه مراحل این خط تولید جدید انجام شده و بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.ایشان همچنین تاکید کردند که مشکلات ترخیص و واردات عمل قطعات اولیه برطرف گردیده و بزودی خط تولید این شرکت با قدرت بیشتری ادامه فعالیت خواهد داد.

آقای رهنمای در انتها اشاره کرد که در صورت ثبات در بازار محصولات جدیدی از برند بیسو و احتمالا برند های دیگر به سبد محصولات سیف خودرو افزوده شود.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب