icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تسلا موتور قشم نماینده قانونی بی ام و در ایران است

مدیر عامل تسلا موتور قشم اعلام کرد

تسلا موتور قشم نماینده قانونی بی ام و در ایران است

مدیر عامل این شرکت در نشست خبری امروز اعلام کرد که تسلا موتور قشم نماینده مستقیم و رسمی بی ام و در ایران است .

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو” در روزهای پایانی اسفند ماه 96 برای اولین بارتوسط پردیس خودرو مجوز شرکت تسلا موتور قشم بعنوان نمایندگی بی ام و در ایران منتشر شد. در مجوز این شرکت ذکر شده بود که تسلا موتور نماینده BMW group  در ایران است که همکاری خود را با یکی از نمایندگی ها بی ام و در آلمان آغاز کرده است. شبه ای که در ابتدای اعلام این خبر باعث شد که نمایندگی مستقیم این تسلا موتور از شرکت مادر زیر سئوال برود نام شرکتی با نام Bmw autohause mohrning بود که طبق اخبار منتشر شده در برخی رسانه این شرکت تعمیرگاهی کوچک در یکی از شهره های کوچک آلمان می باشد.امروز تسلا موتور قشم به منظور رفع شباهات پیش آمده نشست خبری را در حضور رسانه های برگزار کرد تا شفاف سازی در این خصوص انجام شود.

آقای وطن دوست در ابتدای صحبت های خود گفت:قرار داد شرکت تسلا موتور قشم مستقیم با شرکت با مادر تحت نمایندگی Bmw autohause mohrning انجام گرفته است و نماینده کمپانی مادر بی ام و در تمامی مراحل عقد قرارداد حضور داشته بطوریکه اصل قرار داد فی مابین در اتاق بازرگانی آلمان به مهر و امضا رسیده است که این مسئله اثبات کننده رسمی بودن نمایندگی این شرکت می باشد چرا که در صورت عدم حضور شرکت مادر  امکان ثبت قرارداد در اتاق بازرگانی آلمان امکان پذیر نمی باشد.

وی در ادامه گفت :مجوز صادر شده از سوی وزرات صنعت دلیل دیگری بر رسمی بودن نمایندگی تسلا موتور از شرکت بی ام و خواهد بود چرا که وزرات صنعت در صدور مجوز ها با توجه به قوانین فعلی بسیار سختگیرانه عمل کرده و بروی کلیه آیتم های قرار داد اصلی نظارت مستقیم داشته است ،از همین رو در صورت رسمی نبودن امکان صدور مجوز از سوی وزارت صنعت غیر ممکن بود.

وی در خصوص مدت زمان کوتاه مجوز این شرکت که باعث ایجاد شباهتی شده بود اظهار داشت که مجوز ما 5 ساله می باشد اما بدلیل اینکه هنوز زیر ساخت های تسلا موتور قشم در ایران تکمیل نشده است مجوز اولیه 3 ماهه صادر گریده تا مراحل تکمیل زیر ساخت ها انجام پذیرد.

آقای وطن دوست در خصوص خدمات و محصولات این شرکت گفت:تسلا موتور قشم محصولات برقی و هیبریدی بی ام و را که با دستور العمل وارادت خودرو به کشور مطابقت داشته باشند را به منظور واردات در نظر گرفته است. همچنین تسلا موتور قشم از انجا که نمایندگی رسمی بی ام و در ایران است به تمامی 25 هزار خودروی بی ام و که از گذشته تا به امروز در بازار حضور دارند خدمات پس از فروش را مطابق با قوانین بی ام و ارائه خواهد داد.

مدیر عامل تسلا موتور قشم در خصوص شباهات پیش آمده در خصوص شرکت Bmw autohause mohrning گفت:این کمپانی به هیچ وجه شرکت تیونینگ و یا تعمیرگاه کوچک نمی باشد بلکه یکی از بزرگترین نمایندگی های بی ام و در آلمان بوده که توسط شرکت مادر بدلیل برخی مشکلات جهانی نظیر تحریم ،به ما به منظور عقد قرار داد معرفی شده است و با توجه به همین موضوع تسلا موتور قشم می تواند در عرضه محصولات بی ام و بصورت مستقیم کاملا قدرتمند عمل کند.

در انتها آقای وطن دوست در خصوص حضور واژه"تسلا"در نام این شرکت گفت:ما از ابتدای فعالیت خود تصمیم بر حضور در خودروی برقی و پاک داشته از همین واژه تسلا که نام یکی از مخترین برق در جهان می باشد را برای نام شرکت انتخاب کرده ایم.

 

اولین شوروم مرکزی در خیابان پاسداران افتتاح خواهد شد و به محض ورود اولین بی‌ام‌و i3 تابلو این شوروم نصب خواهد شد. این شوروم با استاندارهای بی‌ام‌و طراحی شده است.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب