icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تصاویر جاسوسی رنو مگان جدید 2016 منتشر شد.

تصاویر جاسوسی رنو مگان جدید 2016 منتشر شد.

رنو فرانسه در تکاپو می باشد که نسل جدید رنو مگان را برای نمایش در نمایشگاه فرانکفورت آماده کند .اما قبل از این رونمایی این خودرو شکار عکاسان شد.

دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:  رنو فرانسه در تکاپو می باشد که نسل جدید رنو مگان را برای نمایش در نمایشگاه فرانکفورت آماده کند .اما قبل از این رونمایی این خودرو شکار عکاسان شد.

 

 

رنو مگان 2016

 

به  گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" رنو مگان جدید نسل چهارم این خودرو می باشد که در حال تست جاده ای در خیابانهای نورماندی فرانسه دیده شده است. هر چند که بدنه این خودرو بصورت کامل با پوشش استتار پوشانده شده اما می توان تغییرات عمده ای که این خودرو نسبت به نسل قبلی دارد را مشاهده کرد.

 

رنو مگان 2016

 در تصاویر منتشر شده سبک جدیدی از طراحی  محصولات رنو علی الخصوص مگان قابل مشاهده می باشد.المان های استفاده شده در نمای جلو خودرو با توجه به رنو کاجار و EOLAB کانسپت طراحی شده است. ویژگی های بارز این خودرو شامل مجموعه بازطراحی شده چراغ های عقب کشیده شده به سمت عقب در کنار جلوپنجره V شکل و طراحی سپر نوین با هواکش های بازطراحی شده است. تصاویر فاش شده دیگر از این خودرو نشان می دهند که قسمت پشت آن از چراغ های عقب جدید، سپری اسپرت تر و لوله اگزوز بیضی تک بهره می برد.

از مهمترین تغییرات فنی این خودرو که در جهت بهینه کردن و سبک کردن خودرو در مگان انجام شده تغییر پلت فرم این خودرو ازC-Platform به CMF می باشد. این پلت فرم جدید قبلا در نیسان پولسار مورد استفاده قرار گرفته بود.پلت فرم CMF نه تنها هزینه تولید آن را برای رنو رقابتی می کند بلکه گمان می رود مگان 2016 سبک تر از مدل کنونی اش نیز بشود.

از آنجا که در عکسهای منتشر شده خبری از سر اگزوز دو گانه نمی باشد می توان حدس زد که موتور این خودرو از حجم های پایینی برخودار خواهد بود.

رنو مقرر کرده که رنو مگان 2016 را در نمایشگاه فرانکفورت آلمان بصورت رسمی رونمایی کند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب