icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تصویر منتشر شده لندکروز جدید بر روی یک تکه کاغذ

تصویر منتشر شده لندکروز جدید بر روی یک تکه کاغذ

یک مجله معتبر ژاپنی در اقدامی عجیب عنوان کرده که تصویر لو رفته از نسل جدید تویوتا لندکروز را بروی یک یک تکه کاغذ رنگی بدست آورده است.

جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: یک مجله معتبر ژاپنی در اقدامی عجیب عنوان کرده که تصویر لو رفته از نسل جدید تویوتا لندکروز را بروی یک یک تکه کاغذ رنگی بدست آورده است.

 

 

تویوتا لندکروز جدید

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"  این مجله زاپنی مدعی داشتن تصاویر تویوتل لندکروز جدید می باشد .البته خیلی مشکل است که قبول کنیم این عکس ها که بر روی یک تکه کاغذ رنگی منتشر شده دقیقا همان نسل جدید تویوتا لندکروز باشد.

بر فرض صحت گذاشتن بر این عکسها مشخص می شود  که تویوتا تغییرات فراوانی برای این خودرو در نظر نگرفته و به فیست لیفت این خودرو بسنده کرده است.چراغهای به همان سبک سیاق قبلی بوده که تغییراتی در نحوه چینش لامپ ها ایجاد شده است .جلو پنجره خودرو هم کمی از حالت منحنی درامده و زاویه دار شده است.پرژکتورهای جلویی توسط یک نوار سیاه رنگ بیکدیگر متصل شده اند .

تویوتا لندکروز جدید

در خصوص موارد فنی این مجله مدعی شده که یکی از گزینه های تویوتا برای پیشرانه لندکروز یک موتور دیزلی توربو شارژردار با حجم موتور 2755 سی سی و توان خروجی 174 اسب بخار می باشد .

قابل ذکر است که تویوتا آخرین تغییرات اساسی بر این خودرو در سال 2007 داده بود و در سال 2013 فیس لیفت این خودرو را به بازار عرضه کرده بود.

صحت اخبار فوق اصلا قابل تایید نیست و باید منتظر اخبار جدیدتری در این خصوص باشیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب