icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تولید خودرو در چین به صرفه نمی باشد.

تولید خودرو در چین به صرفه نمی باشد.

پایین بودن هزینه نیروی کار از نکاتی بود که باعث جذب خودروسازهای اروپایی به تولید در چین شده بود. اما حالا این هزینه ها روبه افزایش است و خودرو سازها در حال بازگشت به اروپا می باشند.

چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:پایین بودن  هزینه نیروی کار از نکاتی بود که باعث جذب خودروسازهای اروپایی به تولید در چین شده بود. اما حالا این هزینه ها روبه افزایش است و خودرو سازها در حال بازگشت به اروپا می باشند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" این مطب را مارتین یاهن مدیر ارشد فولکس واگن عنوان کرده و در ادامه گفت:در گذشته انتظار می رفت که با توجه به پایین بودن هزینه های نیروی کار و غیره در چین، عمده تولیدات خودرو های اروپایی به این کشور منتقل گردد. اما این انتظار روبه پایان است چرا که هزینه های مذکور افزایش یافته و این مساله به همراه احتساب هزینه‌های حمل و نقل، به این معنی است که تولید در چین دیگر باصرفه نیست.

این اتفاق خبری خوشی برای چینی ها نمی باشد زیرا بسیاری از تولید کنندگان بزرگ در چین دارای کارخانه بوده و سرمایه گذاری وسیعی انجام داده اند و در صورت خروج این سرمایه های، این کشور قطعا دچار مشکل می گردد. البته قابل ذکر است که این مسئله برای عملی شدن نیاز به سالها وقت خواهد داشت و مطمئنا چشم بادامی های چینی فکری برای این قضیه خواهند کرد

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب