icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تولید پژو 207i کراس توسط ایران خودرو

تولید پژو 207i کراس توسط ایران خودرو

ایران خودرو قصد دارد در سال جاری 207i کراس را به سری محصولات خود اضافه نماید.

شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"به تازگی تصاویر لو رفته از پژو 207i کراس در فضای مجازی منتشر شده است که نشان میدهد مراحل تولید این خودرو رو به اتمام بوده و قرار است بزودی توسط ایران خودرو عرضه گردد.قابل ذکر است کراس شدن این خودرو مانند دیگر کراس های موجود در بازار مانند ساندرو استپ وی و برلیانس c3 فقط به اضافه شدن چند تکه پلاستیک ، روف رک ها و برخی جزئیات دیگر ختم شده است و نباید منتظر نسخه خاصی از این خودرو باشیم.البته به نظر بسیاری از کاربران ظاهر این خودرو نه تنها جذابیتی ندارد بلکه تا حدودی هم از زیبایی های خودرو کاسته شده است.

پژو 207I کراس

قابل ذکر است که پژو 207  کراس خروجی تیم مهندسی ایران خودرو نمی باشد چرا که در سال گذشته میلادی با سرمایه گذاری شرکت پژو-سیتروئن و شرکت چینی دانگ فنگ پژو 207 کراس برای بازار چین مهیا و در چین رونمایی شد. حالا از آنجا که دانگ فنگ شریک تجاری ایران خودرو محسوب می گردد ،ایران خودرو تصمیم گرفته است نسخه کراس این خودرو را به بازار ایران عرضه نماید .207 کراس در بازار چینی با پیشرانه های 1.4 لیتری . 1.6 لیتری TU5 عرضه می گردد و به نظر می رسد ایران خودرو همان پیشرانه معروف TU5 را برای این خودرو در نظر بگیرد.

در نهایت باید گفت که به نظر نمی رسد آپشن خاصی به پژو 207 کراس اضافه شده باشد اما در هر صورت باید برای اطلاع از این موضوع تا زمان رونمایی رسمی این خودرو منتظر ماند.

برچسب ها:

پژو 207 کراس
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب