icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جناب اس 7 ،پیست اختصاصی تست درایو کارمانیا را افتتاح کرد

جناب اس 7 ،پیست اختصاصی تست درایو کارمانیا را افتتاح کرد

روز چهارشنبه شرکت کارمانیا در اقدامی قابل قدیر پیست تست داریو محصولات خود را در حضور اصحاب رسانه افتتاح کرد تا زین بعد مشتریان این شرکت بتوانند پیش از خرید ،خودروهای مورد نظر خود را با فراق بال و بدون محدودیت در یک پیست کاملا استاندارد مورد تست قرار دهند تا بتوانند با تجربه به خرید خودرو اقدام نمایند.

شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

برخورداری از پیست تست درایو توسط خودروسازان در دنیا امروزی امری مرسوم است اما در ایران متاسفانه بدلیل عدم عرضه محصولات نا مناسب و مدرن برخی از شرکت ها بدلیل عدم آشنایی مشتریان با محصولاتشان صلاح نمی بینند که خودرو را پیش از خرید در اختیار مشتریان احتمالی قرار دهند. اما شرکت کارمانیا نماینده رسمی محصولات بی وای دی در ایران بواسطه اطمینان به محصولات این برند اصیل  ،پیست تست خودرویی مناسب در محل تمیرگاه مرکزی این شرکت واقع در جاده مخصوص را فراهم آورده است تا مشتریان بتوانند پیش از خرید ،محصولات بی وای دی را به چالش کشیده و از تمامی زوایا با خودرو آشنا شوند و سپس با دیدی باز و مقایسه با رقیبان موجود ،به خرید خودرو بپردازند.این حرکت کارمانیا کاملا قابل شایسته و مشخصا در راستای تکریم به مشتریان ایرانی صورت گرفته است.

 افتتاح پیست تست درایو کارمانیا

اما بر خلاف دیگر پیست های موجود در ایران می توان گفت پیست تست درایو کارمانیا به پیست های  روز دنیا نزدیک شده است چرا که میزان وسعت و همچنین نوع طراحی مسیر پیست کاملا بر اساس اصول مهندسی طراحی شده تا راننده بتواند خودرو را در بخش های مختلف مورد بررسی قرار دهد و توانایی های گوناگون ماشین را به چالش بکشد.

 افتتاح پیست تست درایو کارمانیا

با توجه به این مطلب پیست تست درایو کارمانیا از چندین بخش مختلف شامل آشنایی اولیه با خودرو ،تست سیستم تعلیق با ایجاد موانع متعدد ،تست هندلینگ خودرو یا همان اسلالوم با استفاده مسیر مارپیج متعدد ،تست میزان شتاب اولیه و همچنین تست قدرت ترمز در مسیر مستقیم و نهایت قسمت نهایی که با نام "مرحله ریکاوری راننده" تشکیل شده است.باید توجه داشت که این پیست را نباید با پیست های اتومبیرانی حرفه ای اشتباه گرفت چرا که پیست به شکلی طراحی شده که کیفیت مونتاژ،شتاب ،هندلینگ و فرمانپذیری ؛قدرت ترمزگیری،کیفیت و نحوه طراحی صندلیها ،تست گرمایش و سرمایش خودرو مورد بررسی خریداران قرار گیرد که به واقع پیست تست درایو کارمانیا با طراحی مناسب تمامی موارد فوق را پوشش می هد.

 افتتاح پیست تست درایو کارمانیا

کارمانیا برای افتتاح این پیست بی وای دی S7 ار انتخاب کرده بود که به منظور بررسی پیست و همچنین خودرو ،بی وای دی S7 در اختیار رسانه ها قرار گرفت که در مقالات بعدی بطور کامل تجربه رانندگی با جناب اس 7 را به استحضارتان خواهیم رساند.

افتتاح پیست تست درایو کارمانیا

در حاشیه این مراسم کارمانیا از دو مهمان ویژه دعوت به عمل آورده بود. اولین مهمان یک خانم اهل کشور چینی بود که بواسطه ازدواج با فرد ایرانی در ایران زندگی می کند.این خانم چینی که هونگ یان یانگ نام دارد و از اولین مشتریان محصولات بی وای دی در ایران محسوب می گردد ؛ بنا به احضاراتش بدلیل معتبر بودن برند بی وای دی در چنین و همچنین کیفیت مطلوب محصولات کارمانیا مجاب شده است که در ایران هم از خودروهای تولیدی بی وای دی استفاده نماید. وی اعتقاد دارد که  محصولات بی وای دی از استهلاک کم و کیفیت بالایی برخوردار هستند و در چنین هم مشتریان بسیاری دارد.

افتتاح پیست تست درایو کارمانیا

دومین مهمان کارمانیا در این مراسم اولین شخصی بود که توانسته است با بی وای دی S6 از مرز پیماش 100 هزار کیلومتر گذر کند. از همین رو ایشان به همراه خودروی خود در پیست حاضر شده بود تا کلیه اصحاب رسانه بتوانند با وی و وضعیت فعلی خودرو پس از پیمایش 100 هزار کیلومتر آشنا شوند .از همین رو فرصتی به ما دست تا بتوانیم کیفیت این خودرو بطور کامل مورد بررسی قرار دهیم. بی وای دی S6 مورد نظر علی رغم پیمایش 100 کیلومتری تغییری خاصی در کیفیت متریال داخلی و همچنین وضعیت اتاق خودرو رخ نداده بود و  بطور کامل وضعیت استاندارد خود را حفظ کرده بود.همچنین به منظور بررسی میزان سر صدای و همچنین وضعیت فنی خودرو به پیست رفته و خودرو را مورد ارزیابی قرار دادیم. خودرو در پیست و موانع متعدد هیچ سر و صدای اضافه نداشت و تمامی سیستم های خودرو بدون مشکل و در کمال سلامت ارزیابی شد.ایشان در احضارات خود عنوان کرد که تاکنون خودروهای متعددی از محصولات تویوتا ،هیوندای را در اختیار داشته اما بی وای دی S6 با توجه به قیمت مناسبش از محصولات فوق بهتر نباشد براحتی برابری خواهد کرد.

افتتاح پیست تست درایو کارمانیا

در انتها مدیران کارمانیا متذکر شدند که امکان استفاده از این پیست در آینده نزدیک برای عموم فراهم خواهدشد و علاقمندان می توانند از طریق وب سایت این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب