icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو حضور شایان دیزل و کشنده دافران H7 در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان

حضور شایان دیزل و کشنده دافران H7 در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان

شایان دیزل پس از حضور گسترده در نمایشگاه خودروی تهران اینبار با کشنده دافران H7 در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان 1401 حضورپیدا کرد تا نشان دهد که برنامه های جدی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور دارد.

جمعه ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-همگان در کشور آگاه هستیم که ناوگان حمل و نقل کشور از فرسودگی شدید رنج برده و شرکت های فعال در زمینه تولید خودروهای سنگین و باری وظیفه خطیری بر دوش دارند.یکی از این شرکت ها ،شایان دیزل است که چند سالی مشغول به تولید کشنده های سنگین در استان فارس است.این خودروساز داخلی سعی کرده با اتکا بر توان داخلی و شرکای خارجی خود محصولاتی را به بازار عرضه نماید که ضمن برخورداری از قدرت و کیفیت بالا از ایمنی قابل توجهی نیز برخودار هستند.

شایان دیزل به مظنور نشان دادن توانایی خود در زمنیه تولید محصولات تجاری سنگین در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان 1401 حضور به هم رسانده تا فعالان در این بخش بتوانند از نزدیک با محصولات این شرکت آشنا شوند.

با توجه به بازدید های میدانی نیز مشخص است که دافران H7 ،شایان دیزل در غرفه این شرکت با استقبال قابل توجهی روبرو بوده است . دافران H7 از موتور قدرتمند  ۱۲ لیتری ۶ سیلندر و توربو دیزل بهره می برد  که ۴۸۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۳۰ نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد . جعبه دنده اتوماتیک دافران H7 از نوع ۱۲ سرعته AMT نشان ZF بوده و فناوری اینتاردر در آن دیده می شود.

از دیگر امکانات این کشنده می توان به  ترمز هوشمند اضطراری پیشرفته یا پیشگیری از تصادف (AE )، رادار بین خطوط آلارم دار جهت جلوگیری خروج از مسیر (LDW) و سیستم الکترونیکی کنترل پایداری (ESP) اشاره کرده که از امکانات جدید و به‌روزی است که در خودروهای تجاری مونتاژی کم تر دیده می شود.همچنین ویژگی هایی مانند یخچال، سانروف، کروز کنترل، تعلیق های بادی محور و اتاق، تهویه اتوماتیک و… در این کشنده شایان دیزل دیده می شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب