icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهای خارجی طی ماه‌های آینده وارد کشور می‌شوند

خودروهای خارجی طی ماه‌های آینده وارد کشور می‌شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به زودی آئین‌نامه واردات خودرو اصلاح می‌شود، گفت: طی ماه‌های آینده شاهد واردات خودرو به کشور خواهیم بود.

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"- سیدرضا فاطمی امین امروز در حاشیه نشست با فعالان صنعت تجهیزات پزشکی در جمع خبرنگاران درباره ایرادات مجلس به آئین‌نامه واردات خودرو ، گفت:  آیین‌نامه واردات در دولت مصوب و به مجلس ارسال شد، اما در چند مورد هیات تطبیق قوانین در مجلس ایرداتی نسبت به آئین‌نامه واردات گرفته است که البته این موضوع در سایر مصوبات و آئین‌نامه‌ها هم ممکن است در مجلس اتفاق بیفتد و یک روال در مجلس است.

وی افزود: بنابراین چند مورد در آئین‌نامه مطابق نظر هیات تطبیق نیست و این موضوع تغییر کلی در آئین‌نامه ایجاد نمی‌کند، لذا بزودی این موضوع در دولت مطرح می‌شود و برای تامین نظر هیات تطبیق، اصلاحات لازم در آئین‌نامه انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: طبق آئین‌نامه چندین شرط برای واردات خودرو مطرح شده است، از جمله اینکه واردکنندگان خودرو باید انتقال فناوری را هم انجام دهند و همچنین خدمات پس از فروش خودرو باید تضمین شود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی متقاضی واردات خودرو درخواست‌های خود را به وزارت صمت ارسال کرده‌اند، گفت: تاکنون 2 شرکت متقاضی واردات تمام شرایط لازم را داشته‌اند.

فاطمی امین اظهار داشت: ثبت سفارش واردات خودرو و کارهای دیگر از جمله انتقال خودرو به کشور  تقریبا یک ماه تا یک و نیم ماه به طول می‌انجامد و در ماه‌های آینده شاهد واردات خودرو به کشور خواهیم بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب