icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهای پیش فروش شده تنظیم بازار با مدل 98 به بازار خواهند آمد+سند

خودروهای پیش فروش شده تنظیم بازار با مدل 98 به بازار خواهند آمد+سند

نیروی انتظامی طی نامه ای با شمارگذاری خودروهای پیش فروش شده اخیر با مدل 98 موافقت کرد.

پنجشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-با توجه به نزدیک شدن به روزهای انتهایی سال به مانند سالهای گذشته مشتریان انتظار دارند که خودروهای تحویل شده با مدل 98 شماره گذاری شوند. از همین رو خودرواسازن طی درخواستی از نیروی انتظامی درخواست نموده اند که واحد شماره گذاری با این درخواست موافقت به عمل آورد.

حال خبر رسیده نیروی انتظامی طی نامه ای با این درخواست موافقت نموده و از خودروسازان خواسته با رعایت نکات فنی از قبیل درج حروف K در شماره شاسی و درج مدل 98 در برگه سند رسمی کمپانی نسبت به این امر مباردت نمایند  .لذا به نظر می رسد که خودرهایی که در روزهای پایانی سال بدست مشتریان می رسد با مدل 98 به بازار خواهند آمد.

قابل ذکر است مدل خودرو از جمله موارد است که در قیمت گذاری خودروهای دست دوم دارای اهمیت زیادی است و مشتریان انتظار دارند که خودروهای خود را با یک مدل بالاتر تحویل بگیرند و این امر در تمامی نقاط دنیا مرسوم بوده و خودروهایی که در ماه های آخر سال عرضه می شوند از مدل سال بعد برخوردار هستند.

نامه نیروی انتظامی

برچسب ها:

شماره گذاری
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

محمد 1399/7/12
13:26:22

این چه تولید داخلی هست که اقا فرمودندجهش تولید!!!!!!! بزرگترین شرکت صنعتی ایران (سایپا افتخار صنعت ایران!!) درزمانی که همه دنیا خودرو با استاندارهای بالا تولید میکنند. خودروی تولید کره که درکشورخودشم تایید نمیشه وپلاک گذاری نشده است. واقعا متاسفم برا ی40 سال افتخار ملی تو لید داخلی. اینجانب محمد رضایی کارمند بازنشسته جهاد با 61 سال سن برای اولین باربرای خودرورنو ساندرو درشرکت سایپا مشهد سال 96 ثبت نام کرده ام که در مرداد ماه 97 تحویل دهند بعد از 2.5 سال انتظار در تیرماه امسال تکمیل وجه کرده ام ولی حالا به خواطرنداشتن استاندارد یورو 5پلاک نشده وخودرو تحویل نمیدهند .خواهشمند است موضوع راپیگیری کنید خدارو خوش نمیاد کسی که احتیاج مبرم به خودرو دارد بیشتر انتظار بکشد.تقصیر ثبت نام کننده ها چی بوده که باید اینقدر ظلم بشه به انها.خدا روخوش نمیاد درنظامی که همش دم از مردم میزندومخصوصا مستضعفان وحمایت ازتو لید داخلی . اینجوری درحقشان ظلم شود .دست استمداد بسوی شما دراز میکنم خواهشا به داد مردم برسین. ما که حمایت از تولید داخلی راهم فهمیدیم. یه اشتباه بزرگ کردیم. من الله توفیق. اجرکم عند الله.

آخرین مطالب