icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهای کنونی داخلی فاقد کیفیت و قیمت رقابتی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

خودروهای کنونی داخلی فاقد کیفیت و قیمت رقابتی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: خودروسازان با محصولات کنونی‌شان نمی‌توانند نظر مشتریان خودرو را در بازارهای هدف جلب کنند چرا که خودروهای کنونی فاقد کیفیت و قیمت رقابتی است. 

 

یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- سیدمصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آسیب‌های صنعت خودروسازی در کشور گفت: خودروسازان داخلی باید با همکاری خودروسازان بزرگ جهان نسبت به انتقال فناوری و کسب دانش بهنگام برای طراحی و تولید خودرو اقدام کنند. دانش طراحی و تولید خودرو باید در خودروسازان داخلی نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه خودروسازان داخلی هنوز به معنای واقعی کلمه خودروساز نشده‌اند زیرا خودروساز شدن به معنای کسب دانش لازم برای طراحی و تولید خودرو با برترین کیفیت و ارزان ترین قیمت است اظهار کرد:  با بررسی وضعیت فعلی خودروهای تولیدی در کشور مشخص می شود که خودروسازان داخلی هنوز نتوانسته اند به این هدف دست یابند.

وی همچنین ادامه داد: خودروسازان با محصولات کنونی‌شان نمی‌توانند نظر مشتریان خودرو را در بازارهای هدف جلب کنند چرا که خودروهای کنونی فاقد کیفیت و قیمت رقابتی است. نبود کیفیت و فناوری در محصولات تولیدی خودروسازان و همچنین قیمت گران در این سال‌ها از جمله عوامل اصلی اثرگذار بر کاهش صادرات خودرو بوده است؛ موضوعی که در سال‌جاری همچنان گریبان صادرات خودروهای سواری را گرفته است و موجب شده که حتی فرض خروج از شرایط تحریم نیز نتواند کمک جدی در این زمینه کند.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب