icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروی ترامپچی توسط کدام شرکت در ایران عرضه و گارانتی می شود+قیمت خودرو

خودروی ترامپچی توسط کدام شرکت در ایران عرضه و گارانتی می شود+قیمت خودرو

با باز شدن ثبت سفارش شاهد هستیم برخی محصولات چینی ترامپچی در قضای مجازی در حال خرید و فروش می باشد.

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"حدود چند سالی است که تصاویر متعددی از محصولات برند گمنامی با نام ترامپچی در فضای مجازی منتشر شده است . در سالهای نه چندان دور نمونه های سدان و کراس اور این خودرو با پلاک آزمایش فنی در خیابان های شهر مشاهده شده است اما هیچگاه این خودرو بطور رسمی وارد بازار نشده است. نمونه اولیه این خودورها توسط شرکتی با نام الماس داران وارد ایران شد و به عبارتی مجوز ورود این برند در سایت ثبتارش به نام این شرکت می باشد. اما شرکت ظاهرا شرکت فوق هیچگونه وجود خارجی ندارد و در نه در فضای مجازی و نه درفضای واقعی نمی توان آدرسی از این شرکت یافت.

با باز شدن ثبت سفارش به یکباره تعدادی محدودی از مدلهای ترامپجی با نام های GA3S  ، GS4 و GS5 وارد کشور شده و کاملا چراغ خاموش و در سکوت خبری  در محافل خرید و فروش خودرو ،در حال عرضه می باشد.این در حالی است که شرکت الماس داران هیچگونه بخشنامه ای فروش و کمپین تبلیغاتی در خصوص فروش محصولات ترامپچی منتشر نکرده است و ظاهرا این شرکت در نظر دارد که تعدادی محدودی از این خودروها را که در سالهای گذشته وارد بازار کرده است را بفروش برساند و برای همیشه پرونده ورود این برند را ببندد. از نکات جالب این است که محصولات فوق مربوط به مدل 2015 بوده اما با تماس با فروشندگان ادعا می شود که محصولات فوق مدل 2017 هستند اما با چرخی در اینترنت خیلی زود متوجه خواهید مدلهای جدید این محصولا از نظر ظاهری تغییراتی داشته است .

اما سئوال این است که این خودرو توسط چه شرکتی گارانتی شده و با چه قیمتی در حال خرید و فروش می باشد.در جواب این سئوال باید گفت که شرکت الماس داران به عنوان وارد کننده محصولات ترامپچی، متعلق به خانواده گرامی مالک شرکت آسان موتور و اطلس خودرو بوده و از همین محصولات ترامپچی با گارنتی دو ساله آسان موتور عرضه شده است.  با تماس با فروشندگان این خودرو متوجه خواهید شد که قیت سدان GA3S برابر با 90 میلیون تومان ،کراس اور کوچگ GS4 برابر با 100 میلیون تومان و کراس اور سایز متوسط GS5 برابر با 138 میلیون تومان خواهد بود.

قابل ذکر است محصولات  ترامپچی متعلق به برند گک بوده که سالیان دور برخی محصولات این برند با نام GX5 و G5 توسط مرتب خودرو به تعداد محدودی عرضه شده اما خیلی زود با ورشکستگی این شرکت عرضه محصولات فوق متوقف شد. همچنین تعدادی وانت های گک گونو هم در بازار ایران به چشم می خورد که خیلی مشخص نیست به شکل و توسط چه شرکتی در بازار ایران عرضه شده است.

در پایان باید یادآور شویم طبق اخبار غیر رسمی منتشر شده شرکت الماس داران قرا استر با تولید یکی از کراس اورهای برند "ام جی " به جرگه تولید کنندگان خودرو بپیونند و عرضه محصولات ترامپچی فقط به عرضه همین تعداد محدود ختم خواهد گردید و سرنوشت مالکان آینده این خودرو به مانند دیگر برند های ناموفق ایران خواهد شد.

بهتر است بخوانید:

نقد و بررسی مشخصات فنی ترامپچی GS5:غریبه چینی در ایران

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب