icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو در نمایشگاه خودرو تهران 97 چه خواهید دید

سیف خودرو و عظیم خودرو ،آبرو دار نمایشگاه خودروی تهران

در نمایشگاه خودرو تهران 97 چه خواهید دید

نمایشگاه خودروی تهران در سال های گذشته یکی از مهمترین رویداد های خودرویی محسوب می گردید . امسال نیز با پیگیری های شرکت برگزار کننده ، این نمایشگاه به مرحله برگزاری رسید تا نهایتا علاقمندان بتوانند از با جدیدترین واقع خودروی شکور از نزدیک دیدار نمایند.

یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-اکنون با آماده سازی غرفه ها تقریبا شرکت حاضر در این نمایشگاه مشخص شده اند. ایران خودرو و سایپا  در سالن A5  که بزرگترین سالن این نمایشگاه می باشد ، بار دیگر محصولات تکراری خود را به نمایش می گذارند که احتمالا از خودروهای پسا برجامی آنها نیز خبری نخواهد بود. اما تفاوت عمده غرفه  این دو غول خودروسازی نسبت به سال گذشته  ،نمایش توانمندی قطعه سازیشان است. سومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب با موضوع اصلی تامین قطعات و اتکا به ساخت داخل برگزار شده و برای همین خودروسازان و شرکت های حاضر بیشتر بر روی این نکته تاکید خواهند داشت.

نمایشگاه خودروی تهران 97

اما اگر بدنبال هیجان هستید قطعا سالن A4 می تواند برای شما بسیار جذاب باشد چرا که سیف خودرو و عظیم خودرو بعنوان دو خودروساز جدید در این سالن حضور دارند. سیف خودرو که این روزها سخت در تلاش است تا خط تولید محصولات بیسو را راه اندازی نماید در این نمایشگاه دو کراس اوور بیسو تی 3 و بیسو تی 5 را به نمایش خواهد گذاشت. این شرکت برای آخرین بار در نمایشگاه خودرو سال گذشته این دو خودرو را برای مردم تهران نمایش داده بود از همین رو و با آغاز شروع  فاز دوم فروش محصولات بیسو ،بازدید از غرفه سیف خودرو می تواند بسیار جذاب باشد.

نمایشگاه خودروی تهران 97

در روبروی غرفه سیف خودرو ،دیگر خودروساز جوان کشور یعنی عظیم خودرو حضور خواهد داشت. این شرکت مدتی است که با تولید فوتون ساوانا در کارخانه زاگرس خودرو واقع در بروجرد عملا به جمع خودروسازان کشور اضافه شده است. اما این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران 97 برای اولین بار محصول جدید خود را به نمایش می گذارد. دو خودروی هن تنگ ایکس 5 و ایکس 7 محصول جدید عظیم خودرو خواهد بود که در غرفه این شرکت مشاهده خواهید کرد. عظیم خودرو به تازگی خط تولید این دو خودرو را فعال نموده و در آینده نزدیک شاهد محصولات هن تنگ در خیابان های شهر خواهیم بود. پس اگر بدنبال خرید یک کراس اوور جذاب چینی هستید غرفه عظیم خودرو را از دست ندهید.

نمایشگاه خودروی تهران 97

در مابقی سالن هم هم شرکت های خدماتی حضور خواهند داشت که می تواند برای بازدید کنندگان جذاب باشد.اما در این بین حضور شرکت آمیکو با دو وانت آسنا و آراز شنیده می شود اما در بین غرفه های موجود تا امروز بعد از ظهر، نشانی از این خودروساز داخلی نبود.

نمایشگاه خودروی تهران 97

شرکت برگزار کننده این نمایشگاه به منظور جذابیت بیشتر برای جوانان بازدید کننده ،سوپرایز ویژه ای در نظر گرفته است. طبق اخبار منتشر شده قرار است با الگوبرداری از نمایشگاه‌های خودرو مطرح در سطح بین‌المللی و بسیاری از دیگر رویدادهای خودرو محور، برای اولین بار در مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور شاهد برپایی بخشی برای ورزش‌های الکترونیک (E-Sport) خواهیم بود؛ که این روزها اعتبار زیادی در بین دیگر ورزش‌ها پیداکرده است. در این میان کسب مدال نقره دربازی‌های آسیایی جاکارتا نشان داد که تلاش‌های زیادی برای مطرح‌شدن ورزشکاران ایرانی در این رشته شده است..امسال نمایشگاه خودرو تهران میزبان رقابت بین این ورزشکاران خواهد بود تا افراد برگزیده به‌عنوان تیم ملی ایران، برای اعزام به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک (WESG) در رشته PES 2019 مشخص شوند. 

نمایشگاه خودروی تهران 97

در پایان یاد یادآور می شویم که مسئولین برگزار کننده این نمایشگاه تمام همیت خود را بکار گرفته اند که علی رغم عدم کثرت خودروهای جدید ،  با ایجاد رویدادهای مختلف مرتبط با خودرو  باعث شوند که  بازدیدکنندگان با رضایت مجموعه شهرآفتاب را ترک کنند.لذا پیشنهاد می نماییم که حتما از سومین نمایشگاه خودرو تهران بازدید نمایید.

قابل ذکر است این نمایشگاه ،فردا دوشنبه مورخه 17/10/97 با حضور وزیر صنعت بازگشایی خواهد شد و تا روز جمعه 21 دی ماه ادامه خواهد داشت. البته روز اول این نمایشگاه فقط منحصر به خبرنگاران و اصحاب رسانه بود و این نمایشگاه برای  بازدید برای عموم از روز سه شنبه آغاز بازگشایی خواهد شد.

پردیس خودرو به همانند سال گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد داشت تا آخرین رخدادهای مهمترین رویداد خودرویی سال بصورت نوشتاری و ویدئویی مورد پوشش قرار دهد و در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهد.لذا برای اطلاع از اخرین اخبار نمایشگاه خودروی تهران 97 با وب سایت پردیس خودرو همراه باشید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب