icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رئیس سازمان توسعه تجارت به دادگاه احضار شد

در پی شکایت انجمن واردکنندگان خودرو

رئیس سازمان توسعه تجارت به دادگاه احضار شد

در پی شکایت انجمن واردکنندگان خودرو مورخ 17 مهرماه 1396 اولین جلسه احضار آقایان خسروتاج وعلی آبادی به دادگاه بوده است که این افراد در جلسه حاضر نشده اند و قرار بر این شده تا طی 20 روز بعد از آن جلسه مشکل سامانه ثبت سفارش خودرو برطرف گردد. 

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- در اوایل تابستان امسال دولت با ادله بارگذاری تعرفه و بروزرسانی سایت اقدام به بستن سامانه ثبت سفارش خودرو کرده است. این اقدام دولت با واکنش های بسیاری از جمله فعالان حوزه واردات خودرو به علت اخلال در روند تجارت این فعالین اقتصادی و آسیب به فعالیت عادی این افراد مواجه شد به طوری که انجمن واردکنندگان خودرو در اقدامی علیه آقایان خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت و علی آبادی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران به مرجع قضایی شکایت نمود.

خبرها حاکی از آن است مورخ 17 مهرماه 1396 اولین جلسه احضار آقایان خسروتاج و علی آبادی به دادگاه بوده است که این افراد در جلسه حاضر نشده اند و قرار بر این شده تا طی 20 روز بعد از آن جلسه مشکل سامانه ثبت سفارش خودرو برطرف گردد.
علی رغم گذشت چندین ماه از بررسی این پرونده و تضییع حقوق بسیاری از مشتریان و همچنین فعالین اقتصادی بخش تجارت خودرو هنوز این پرونده به سرانجامی نرسیده و هیچ تاریخ مشخصی هم در خصوص بازشدن سامانه ثبت سفارش اعلام نشده است. نظر خبرگان موضوع در این خصوص بر این است که تا حاکمیت مطلق قانون بر رفتار و اقدامات دولتمردان برقرار نشود از این دست اتفاقات را همیشه شاهد خواهیم بود.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب