icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی BMW X۲ در میلان

رونمایی BMW X۲ در میلان

هفته پيش همزمان با برگزاري هفته مد در میلان،- 20 تا 25 سپتامبر- شرکت بي ام و  BMW X2 را در بهترين فرصت ممكن در خيابانهاي ميلان در معرض ديد عموم قرار داد

سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- رژه BMW X۲در هفته مد ميلان با استتار ديجيتالي باعث شد تا اين خودرو آلماني ها مورد توجه خيلي از خودرو دوستان ايتاليايي قرار گيرد . هر چند كه اين خودروي جديد آلمانها هنوز براي فروش آماده نشده است اما ظاهر امر نشان مي دهد كه اين  جدیدترین کوپه SUV در خانواده BMW X بسيار راحت است و مي تواند خريداران زيادي را به خود متوجه خواهد كرد.
هفته پيش همزمان با برگزاري هفته مد در میلان،- 20 تا 25 سپتامبر-  مديران بي ام و اين خودروي خاص شان را در در بهترين فرصت ممكن در خيابانهاي ميلان در معرض ديد عموم قرار دادند .شبیه سازی ورزشی BMW X2 جدید با یک اثر استتار عالی در زنگ های زرد، خاکستری و سیاه رنگ که بر ویژگی های ورزشی و شیک تازه ترين خودروي اين خودروساز آلماني تأکید دارد، طراحی كه غیر معمول بودن آن  بر اساس یک مدل دیجیتال  در  گروه BMW  خبر از  روح نوآوری را نشان می دهد.
شايد به همین دلیل تعجب آور نیست که BMW X2 جدید بر روی استتار دیجیتالی در مکان های مشخص و خنک در میلان تمرکز دارد . بر اساس گزارش هايي كه در اين خصوص از ميلان مخابره شده است در طول تردد اين خودرو  در شهر ميلان، طراحی رادیکال، معاصر و ورزشی X2 ، همه را تحت تاثیر قرار داده است  این سفر فرصتی عالی برای دیدن تفسیر جدید طراحی BMW X برای تمام قشر جامعه از ابتدا فراهم کره است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب